Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Linie Emirates wydały na wina ponad 140 mln USD w 2015 r.

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-04-2016, 11:25
Linie Emirates wydają setki milionów dolarów na serwowane wina
Emirates business class fot. materiały prasowe

Linie lotnicze Emirates nie szczędzą środków na wina. W 2015 roku przewoźnik kupił rekordową liczbę ponad 13 mln butelek wina o łącznej wartości 140 mln dolarów, czyli ponaddwukrotnie większej niż w roku poprzednim. Wina przeznaczone są dla klientów podróżujących we wszystkich trzech klasach, a większość z nich zostanie podana dopiero za siedem-dziesięć lat.

Wzrost inwestycji związany jest z rozwojem siatki połączeń przewoźnika i stanowi wyraz starań linii, aby zapewnić klientom możliwie najlepszy produkt.

W 2015 roku klienci Emirates we wszystkich klasach wypili 11,4 mln butelek wina, z czego 10 mln butelek w samej tylko klasie ekonomicznej. To o 27 proc. więcej w porównaniu z rokiem poprzednim, w którym we wszystkich klasach spożyto łącznie 9 mln butelek wina.

- W każdym aspekcie naszej działalności celem jest zapewnienie jak najlepszej obsługi klientom, a zorganizowany przez nas program winiarski stanowi odzwierciedlenie tych dążeń. Na przestrzeni lat udało nam się stworzyć program, który spotkał się z zainteresowaniem najlepszych winnic świata, i jesteśmy dumni, że nasze karty win nie ustępują ofercie czołowych restauracji w najwspanialszych miastach na świecie – mówi Tim Clark, prezes linii Emirates.

– Wielu naszych klientów jest zaskoczonych i zachwyconych różnorodnością i jakością win oferowanych na pokładzie przez linie Emirates i zastanawia się, jak udaje się nam pozyskać tak rzadkie i wyborowe roczniki. Nasza recepta to długofalowe planowanie i inwestycje – dodaje.

Najważniejszym elementem strategii pozyskiwania win przez Emirates jest unikatowe podejście do inwestycji w doskonałe wina na rynku pierwotnym (en primeur), na wiele lat przed ich pojawieniem się na rynku, a następnie odczekanie, aż roczniki te dojrzeją i osiągną swój pełny potencjał przed podaniem na pokładzie. Podczas gdy większość przewoźników nabywa wino przez pośredników lub w procedurze przetargowej, linie Emirates zatrudniają własnych koneserów, którzy utrzymują bezpośrednie relacje z najbardziej prestiżowymi winnicami na świecie, starannie dobierając i pozyskując dla swoich klientów najlepsze i najrzadsze wina.

Od 2006 roku nakłady Emirates na wino wyniosły 690 milionów dolarów. Niektóre z tych roczników będą gotowe do spożycia dopiero w 2025 roku. W największej wśród przewoźników piwnicy Emirates znajduje się już 2,2 miliona butelek wina.

Emirates i Bordeaux

Ze wszystkich win zakupionych w 2015 roku dla klasy pierwszej i klasy biznes niemal połowa – 1,8 miliona butelek – pochodzi z regionu Bordeaux. Wina z Bordeaux zawsze stanowiły trzon oferty win Emirates – właśnie stamtąd pochodzi 60 proc. czerwonych win w klasie pierwszej i klasie biznes.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH