Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Maciej Zakościelny w nowej kampanii marki Wyborowa „Tysiące powodów do spotkań”

Maciej Zakościelny, znany polski aktor, został twarzą nowej kampanii marki Wyborowa „Tysiące powodów do spotkań”. Kampania marki Wyborowa przypomina, jak wiele mamy powodów do spotkań. W ramach kampanii marka stworzyła chatbota, czyli wirtualnego asystenta do rozmowy.

Maciej Zakościelny w nowej kampanii marki Wyborowa „Tysiące powodów do spotkań”
Maciej Zakościelny fot. (Cezary Kazimierowski) materiały prasowe

Chwile dzielone ze znajomymi, przyjaciółmi i rodziną to coś, co warto celebrować. Jest to główna myśl leżąca u podstaw marki Wyborowa, która znalazła swoje odzwierciedlenie w najnowszej kampanii „Tysiące powodów do spotkań”. Główną osią komunikacji jest zestawienie wymówek, przedstawionych w nieco żartobliwym i przerysowanym tonie, które mają na celu podkreślenie, jak bardzo kreatywni bywamy, aby uniknąć towarzyskich spotkań.

Twarzą kampanii został Maciej Zakościelny, który w ubiegłym roku zaangażował się w projekt „Stół społecznościowy”.  W obecnej kampanii aktor prezentuje absurdalne wykręty w kontrze do wartości płynących z podtrzymywania relacji z przyjaciółmi.

W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, oczekujących błyskawicznej wymiany informacji, Wyborowa mocno stawia na digital i nie boi się wdrażania innowacyjnych rozwiązań. W ramach kampanii „Tysiące powodów do spotkań”, marka stworzyła wyjątkowego chatbota – wirtualnego asystenta, z którym rozmowa odbywa się płynnie, natychmiastowo, a jedyne, czego potrzebujemy, to Messenger.

- Projektując chatbota Wyborowa, skupiliśmy się przede wszystkim na potrzebach konsumentów, ponieważ zależy nam na dostarczaniu im realnych korzyści, m.in. towarzyskich. Nasz wirtualny doradca sprawia, że jesteśmy tam, gdzie nasi konsumenci i możemy angażować ich w świat marki. To też po prostu angażująca gra, który uatrakcyjni każde towarzyskie spotkanie. Grając w „Czystą przyjaźń” może się okazać, że mamy jeszcze sporo do odkrycia, jeśli chodzi o naszych znajomych, a to świetna zabawa – mówi Marcin Wierzbicki, Digital Manager, Wyborowa Pernod Ricard.

Chatbot Wyborowa to asystent, który nie tylko wprowadzi użytkowników w świat wartości marki, ale również w ciekawy sposób uatrakcyjni każde towarzyskie spotkanie. Jego cel? Inspirować, doradzać i wspólnie z użytkownikami odkrywać kolejne powody, dla których warto zadbać o relacje z bliskimi. W jaki sposób wirtualny asystent to umożliwia? Jedną z wielu jego funkcji jest wieloosobowa gra „Czysta przyjaźń” – dzięki serii zabawnych, przewrotnych, a czasami nieco uszczypliwych pytań każde spotkanie w grupie znajomych nabiera nowego wymiaru.

Chatbot Wyborowa stanowi zatem płynny łącznik między światem cyfrowym i analogowym. Korzystając z nowoczesnych rozwiązań, które zostały zaprojektowane w odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka hołduje ponadczasowym wartościom, związanym z budowaniem autentycznych, głębokich relacji w świecie analogowym.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    Wyborowa RSS ALERT    /    Wyborowa Pernod Ricard RSS ALERT    /    Maciej Zakościelny RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.90.86.231
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.