Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska: Rynek alkoholi to szalenie konkurencyjny sektor (wideo)

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 13-06-2017, 14:01
Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska: Rynek alkoholi to szalenie konkurencyjny sektor (wideo)
Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska, fot. PTWP

– Branża alkoholi jest szalenie konkurencyjna. Ma najwyższą elastyczność cenową we wszystkich kategoriach FMCG. Każde 5 czy 10 groszy różnicy w cenie produktu przekłada się na faktyczną podaż i efekty tego odczuwamy w swoich rachunkach wyników, które nie rozpieszczają producentów, ponieważ, marże na koniec dnia pozostają niskie – powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Marek Sypek, dyrektor zarządzający Stock Polska, podczas IV Kongresu Branży Spirytusowej.

W czerwcu minionego roku Marek Sypek stanął na czele Grupy Stock Spirits w Polsce. Dyrektor zarządzający ocenił pokrótce rok swojej pracy w spółce.

– Był to rudny rok dla firmy. Musieliśmy zrestrukturyzować wewnętrzną formułę organizacyjną spółki, zatrudnić ludzi i stworzyć nowe działy, których wcześniej nie było. Na dzień dzisiejszy struktura jest pełna. Mamy cały zespół na pokładzie. Od kilku miesięcy mówiąc kolokwialnie „działamy pełną parą”. Wyniki tego są w sposób pozytywny widoczne i z optymizmem patrzymy w przyszłość – stwierdził dyrektor zarządzający Stock Polska.

Według Marka Sypka branża alkoholowa jest bardzo konkurencyjna w porównaniu do innych kategorii na rynku spożywczym, a do tego marki specjalizujące się w produktach spirytusowych mają pod górkę, bo jest to sektor konkurencyjny.

– Branża alkoholi jest szalenie konkurencyjna. Ma najwyższą elastyczność cenową we wszystkich kategoriach FMCG. Każde 5 czy 10 groszy różnicy w cenie produktu przekłada się na faktyczną podaż i efekty tego odczuwamy w swoich rachunkach wyników, które nie rozpieszczają producentów, ponieważ marże na koniec dnia pozostają niskie. Poza tym branża spirytusowa boryka się nierównością obciążeń podatkowych – tłumaczył dyrektor zarządzający Stock Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Jamnik 15-06-2017, 20:55:
CDK stało sie naqjdroższą wódka w TOP 3 co przekłada się na sprzedaz .Chcieliście trzymać sztywnącene wierząc że macie tak wyrobioną markę że klient nie sięgnie po żóbrówke czy ktupnika a tu fake ...
  • dystrybutorkp 14-06-2017, 10:09:
Po roku czasu działania nowych Panów, stwierdzam, że takiej rozpierduchy cenowej w STOCKu nigdy nie było. Faworyzacja EC względem innych podmiotów to jedyny pomysł jaki dostrzegam w mijającym roku. Mimo dobrych chęci, nie przychodzi mi nic do głowy, co można byłoby zapisać do zasług nowych "Panów".

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 867) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.