REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Marie Brizard przedstawi nową wersję planu strategicznego BiG 2.0

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-10-2015, 11:15
Marie Brizard przedstawi nową wersję planu strategicznego BiG 2.0
fot. ŁR

Grupa Marie Brizard Wine&Spirits (dawna Belvedere) liczy na lepszą drugą połowę 2015 roku i w grudniu chce opublikować kolejną wersję planu strategicznego Back in the Game 2.0 (BiG 2.0) – mówi prezes grupy Jean-Noël Reynaud.

REKLAMA

"W pierwszej połowie 2015 roku rozpoczęła się realizacja naszego planu strategicznego. Trzy główne obszary BiG 2018 (racjonalizacja, optymalizacja i wzrost) są realizowane zgodnie z naszymi oczekiwaniami, a poprawa w naszych wynikach finansowych będzie widoczna od drugiej połowy 2015 roku – mówi Jean-Noël Reynaud, prezes Marie Brizard Wine & Spirits.

- Nasz wzrost przewyższa wzrosty wśród naszych konkurentów, a nasze marki idealnie współgrają z naszymi rynkami. Zysk EBITDA poprawił się w pierwszej połowie 2015 roku, ale to jest dopiero początek i jesteśmy zdeterminowani, aby przyspieszyć ten trend. Wiedzieliśmy, że grupa ma znaczny potencjał - dodaje.

- Ostatnie zmiany w naszym akcjonariacie, do którego weszli eksperci z sektora winnego i przemysł spirytusowego, otwierają nowe możliwości rozwoju naszej sprzedaży i optymalizacji kosztów. Ujawnimy  je w publikacji "BiG 2.0" w grudniu – mówi również Jean-Noël Reynaud.

Grupa Marie Brizard Wine&Spirits zwiększyła przychody ze sprzedaży o 4,5 proc. do 222,7 miliona euro w pierwszej połowie 2015 roku. Zysk EBITDA grupy wyniósł w pierwszej połowie tego roku 1,8 mln euro wobec 1,1 miliona euro rok wcześniej, a strata netto zmniejszyła się do 3,2 mln euro wobec 9,6 mln euro straty rok wcześniej.

Grupa Marie Brizard szacuje, że tegoroczny wynik EBITDA będzie niemal dwa razy wyższy w stosunku do ubiegłorocznego i wyniesie około 10 mln euro (5,2 mln euro w 2014 r.).

Spółka podtrzymuje plany finansowe przedstawione w strategii BiG na lata 2015-2018. Grupa zakładała w niej, że w 2018 r. obroty wyniosą 420-460 mln euro wobec ok. 455 mln euro w 2014 r, marża EBITDA w 2018 r. wyniesie 12-15 proc., a EBITDA 50-70 mln euro.

Marie Brizard jest grupą działającą w sektorze win i alkoholi mocnych, obecną w Europie i w Stanach Zjednoczonych, opartą na silnych spółkach lokalnych.

Do portfela marek grupy należą m.in. Sobieski, Krupnik, William Peel, Marie Brizard i Fruits & Wine.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 535) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH