Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marie Brizard przedstawi nową wersję planu strategicznego BiG 2.0

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-10-2015, 11:15
Marie Brizard przedstawi nową wersję planu strategicznego BiG 2.0
fot. ŁR

Grupa Marie Brizard Wine&Spirits (dawna Belvedere) liczy na lepszą drugą połowę 2015 roku i w grudniu chce opublikować kolejną wersję planu strategicznego Back in the Game 2.0 (BiG 2.0) – mówi prezes grupy Jean-Noël Reynaud.

"W pierwszej połowie 2015 roku rozpoczęła się realizacja naszego planu strategicznego. Trzy główne obszary BiG 2018 (racjonalizacja, optymalizacja i wzrost) są realizowane zgodnie z naszymi oczekiwaniami, a poprawa w naszych wynikach finansowych będzie widoczna od drugiej połowy 2015 roku – mówi Jean-Noël Reynaud, prezes Marie Brizard Wine & Spirits.

- Nasz wzrost przewyższa wzrosty wśród naszych konkurentów, a nasze marki idealnie współgrają z naszymi rynkami. Zysk EBITDA poprawił się w pierwszej połowie 2015 roku, ale to jest dopiero początek i jesteśmy zdeterminowani, aby przyspieszyć ten trend. Wiedzieliśmy, że grupa ma znaczny potencjał - dodaje.

- Ostatnie zmiany w naszym akcjonariacie, do którego weszli eksperci z sektora winnego i przemysł spirytusowego, otwierają nowe możliwości rozwoju naszej sprzedaży i optymalizacji kosztów. Ujawnimy  je w publikacji "BiG 2.0" w grudniu – mówi również Jean-Noël Reynaud.

Grupa Marie Brizard Wine&Spirits zwiększyła przychody ze sprzedaży o 4,5 proc. do 222,7 miliona euro w pierwszej połowie 2015 roku. Zysk EBITDA grupy wyniósł w pierwszej połowie tego roku 1,8 mln euro wobec 1,1 miliona euro rok wcześniej, a strata netto zmniejszyła się do 3,2 mln euro wobec 9,6 mln euro straty rok wcześniej.

Grupa Marie Brizard szacuje, że tegoroczny wynik EBITDA będzie niemal dwa razy wyższy w stosunku do ubiegłorocznego i wyniesie około 10 mln euro (5,2 mln euro w 2014 r.).

Spółka podtrzymuje plany finansowe przedstawione w strategii BiG na lata 2015-2018. Grupa zakładała w niej, że w 2018 r. obroty wyniosą 420-460 mln euro wobec ok. 455 mln euro w 2014 r, marża EBITDA w 2018 r. wyniesie 12-15 proc., a EBITDA 50-70 mln euro.

Marie Brizard jest grupą działającą w sektorze win i alkoholi mocnych, obecną w Europie i w Stanach Zjednoczonych, opartą na silnych spółkach lokalnych.

Do portfela marek grupy należą m.in. Sobieski, Krupnik, William Peel, Marie Brizard i Fruits & Wine.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 973) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH