Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Marka Absolut z nową kampanią Love Over Hate

W piątek 5 października od godziny 20:00 mieszkańcy stolicy będą mogli podziwiać nowy mural Pawła Swanskiego. Dzieło znanego artysty powstało przy użyciu farb usuniętych z miejsc naznaczonych słowami nienawiści. Tym samym, Swanski, dołączył do kampanii społecznej Love Over Hate, której inicjatorem jest marka Absolut.

Marka Absolut z nową kampanią Love Over Hate
fot. materiały prasowe

Dziś wieczorem, o godzinie 20:00, jeden z warszawskich budynków – Dom towarowy Braci Jabłkowskich (przy ul. Brackiej 25) rozbłyśnie symbolem prawdziwej miłości. To kolejny etap akcji zainicjowanej przez markę Absolut i wspieranej przez aktorkę Kasię Warnkę, ambasadorkę kampanii.

- Marka Absolut pragnie świata pełnego miłości i tolerancji, świata wolnego od hejtu i krzywdzących przekonań. Wierzymy, że jednym z najlepszych sposobów pokonywania nienawiści jest głośny sprzeciw, ale i pozytywne emocje oraz kreatywność. Ta myśl przyświeca nam od początku pracy nad kampanią Love Over Hate. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy Pawła Swanskiego, artystę, którego prace trafiają do naszych serc, a mądre przekazy inspirują. Wykonany przez niego mural to symbol miłości, o którą powinien walczyć każdy z nas – mówi Arek Dobosz, Brand Director odpowiedzialny za markę Absolut w Wyborowa Pernod Ricard.

W ramach kampanii społecznej Love Over Hate na specjalnie przygotowanej stronie loveoverhate.pl internauci przez kilka tygodni zgłaszali miejsca (bramy, ulice, mury) pełne haseł nienawiści, by wspólnie zmienić je w coś twórczego! Ekipa Love Over Hate oczyściła z hejtu wybrane miejsca z całej Polski, a zdjętą farbę przekazała prosto w ręce Pawła Swanskiego, który m.in. przy jej użyciu stworzył kolejny autorski projekt. Co przedstawia mural?

- Jego głównym elementem jest serce obrazujące miłość, akceptację i zrozumienie dla samego siebie. Wychodzę z założenia, że samoakceptacja to wewnętrzna siła, która pozwala nam przełamywać negatywne zachowania i mieć więcej pozytywnych uczuć w stosunku do innych. Moim zdaniem brak miłości do samego siebie to najczęstsze źródło nienawiści. Otaczające serce trujące rośliny i wici symbolizujące hejt, tworzą często wykorzystywany przeze mnie wzór, który intryguje, jest dosadny w przekazie, ale zarazem nie jest męczący, ani agresywny. Mam nadzieję, że moja praca pobudzi każdego kto ją zobaczy do refleksji – mówi Paweł Swanski, malarz, grafik, ilustrator, a także dyrektor artystyczny marki streetwearowej.

Mural Swanskiego podziwiać można już dzisiaj (5 października) od 20:00, zaś w godzinach 20:00 – 02:00 jego inauguracji towarzyszyć będzie świetlna animacja. Niezwykłe wrażenia wizualne podwoi farba UV, która została użyta do stworzenia murala. Animację można oglądać w tych samych godzinach również w sobotę (6 października). Dzieło będzie zdobiło centrum Warszawy do końca października.

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    Absolut RSS ALERT    /    kampania Love Over Hate RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.201.244.140
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.