Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Marka Bacardi z nową kampanią na Halloween inspirowaną horrorami (wideo)

Marka Bacardi wystartowała z nową kampanią na Halloween, która jest inspirowana klasykami horrorów. Film został nakręcony w domu produkcyjnym specjalizującym się w kinie grozy, by inspirować odbiorców do tworzenia upiornych koktajli na bazie Bacardi z okazji Halloween. Nietoperz w logo Bacardi sprawia, że marka idealnie wpisuje się w mroczny klimat.

Marka Bacardi z nową kampanią na Halloween inspirowaną horrorami (wideo)
fot. materiały prasowe

-Co roku pokazujemy konsumentom nowe propozycje drinków. Jeden z symboli Halloween – nietoperz – jest tym co marka Bacardi ma w swoim DNA. To nasza najlepsza okazja do świętowania – mówi Anna Adamowicz-Zarzycka, Brand Manger Bacardi Rum.

W tym roku marka wykorzystała sceny ze znanych horrorów: The Ring, The Shining i Psycho. Film został nakręcony z pierwszej osoby. Opowiada on historię tajemniczej kasety VHS z nietoperzem Bacardi w scenie tytułowej.

Gdy wideo zaczyna się odtwarzać, obraz staje się coraz dziwniejszy: w stylu filmu The Ring – limonka wyciskana przez kombinerki, „zmartwychwstająca” mięta, rum wylewany z pionowych butelek na rewersie etc. Film "Monster Mojito" kończy się przepisem na koktajl i hasłem "Obudź w sobie nietoperza!".

Bacardi_Halloween_Kadr_1.jpg

Przedstawiciele marki Bacardi nie chcieli, aby film został nakręcony jak reklama, więc skorzystali z pomocy The Voorhes, duetu, który specjalizuje się w stylizowanej fotografii marketingowej i wideo.

"Zaczęliśmy od obejrzenia mnóstwa krótkich horrorów i klasyków, które wszyscy znamy. Pierwotnie napisaliśmy sześć różnych skryptów, które mogłyby przedstawiać przepis na koktajl. The Ring zainspirował nas do wykorzystania VHS i użytej tam metafory powrotu, więc wykorzystaliśmy dwie wersje, które miały abstrakcyjne dziwne winiety wideo, aby zilustrować każdy etap tworzeniu koktajlu. Sceny rozegrane w trybie stop motion, time lapse, slo mo video, zabawne pościgi kamer i mnóstwo praktycznych efektów specjalnych. Kocham tę sesję!”– wspominają twórcy filmu z domu produkcyjnego The Voorhes.

Nowa kampania Bacardi została zaplanowana tak, by zbiegać się z wyszukiwaniami online. Na zabawne wyszukiwania na Halloween, Bacardi będzie oferować konkretne treści i sugestie. Konsumenci szukający Halloweenowych inspiracji na nowe drinki, będą mogli zaserwować swoim znajomym na imprezach w domu, tematyczne koktajle na bazie Bacardi.

Reklama będzie wyświetlana w mediach społecznościowych i kanałach marki. Krótsze wersje zostaną udostępnione na Facebooku i Instagramie.

Na rynku Polskim z okazji Halloween, marka Bacardi organizuje wyjątkową imprezę z cyklu Casa Bacardi. Najmodniejszy warszawski klub Niebo, rytmiczna muzyka, upiorna scenografia i specjalny koktajl Bat Blood Mojito to tylko niektóre niespodzianki, które tego wieczoru czekają na gości!

więcej informacji:

alkohole RSS ALERT    /    Bacardi RSS ALERT    /    Halloween RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.117.68
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.