Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Marka Desperados wprowadza do porfolio nowe warianty

Desperados jako pierwszy na świecie odważył się kiedyś połączyć piwo z tequilą i wyznaczył nowe trendy w piwnym biznesie. Dziś Desperados dostępny jest w Polsce już w pięciu wariantach, bowiem do Original, Red i Mojito dołączyły dwa smaki: Whisky Sour 7% oraz Lime 3%.

Marka Desperados wprowadza do porfolio nowe warianty
Do Desperados Original, Red i Mojito dołączyły dwa smaki: Whisky Sour 7% oraz Lime 3%. fot. materiały prasowe

- Źródłem unikalności marki jest odwaga i zdolność towarzyszenia jej odbiorcom w zmieniającej się rzeczywistości. Wiemy, że konsumenci wciąż poszukują nowych smaków na różne okazje. Dlatego systematycznie poszerzamy portfolio, dając obecnym i nowym odbiorcom lepszą możliwość wyboru wariantu odpowiedniego do ich potrzeb i sytuacji - mówi Anna Owczarska, brand manager Desperadosa w Grupie Żywiec.

Pierwsza z nowości to Desperados Whisky Sour. Łączy w sobie piwo i smak tequili oraz mocny smak whisky i orzeźwiającej cytryny i zawiera 7% alkoholu.

Dla poszukiwaczy łagodniejszych wrażeń jest druga z nowości - Desperados Lime. To lżejszy wariant, o zawartości alkoholu 3%. Charakterystyczny aromat tequili balansuje w smaku orzeźwiająca limonka i świeżość kaktusa.

Obydwa warianty dostępne są już w sklepach w całej Polsce. Desperados Lime sprzedawany jest w butelce 400 ml, puszce 500 ml i w multipaku 3x butelka 400 ml. Wprowadzeniu tej nowości towarzyszyć będzie silna kampania 360O, tj. spot telewizyjny, specjalne materiały promocyjne w sklepach oraz działania w digialu i mediach społecznościowych. 

Dla poszukiwaczy imprezowych wrażeń Desperados Whisky Sour dostępny jest w butelce Desperadosa 400 ml oraz w opakowaniu zbiorczym 3x butelka 400 ml. Wariant także będzie miał mocne wsparcie w postaci całorocznej kampanii, m.in. w digitalu, a latem będzie go można spróbować na największych festiwalach muzycznych w Polsce. 

Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV.  Komunikację w digital i mediach społecznościowych dla marki Desperados prowadzi agencja VML. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Desperados to lider segmentu piw smakowych w Polsce. Co czwarta sprzedana butelka piw smakowych w Polsce to Desperados, a każdy kolejny wariant przyciąga nowych zwolenników i dobudowuje sprzedaż.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    piwa smakowe RSS ALERT    /    Desperados RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.214.224.224
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.