Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marka EB chce trafić do „młodych dorosłych” nietypową kampanią

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 17-11-2017, 12:12
Marka EB chce trafić do „młodych dorosłych” nietypową kampanią
fot. materiały prasowe

Marka piwa EB chce trafić do swojej grupy docelowej, czyli „młodych dorosłych” i w tym celu rozpoczęła nietypową strategię marketingową wykorzystując muzyczną aplikację.

EB, Starcom i YOC prowadzą kampanię mobilną typu „Shazam kolor” umożliwiającą branding kolorystyczny marki EB w aplikacji Shazam. Kampania rozpoczęła się 13 listopada i potrwa do 19 listopada. W ramach współpracy z marką EB, strona startowa i tapeta Shazam zostały dopasowane do kolorów marki.

- Wykorzystując Shazam trafiamy do naszej grupy docelowej, czyli „młodych dorosłych” aktywnie poszukujących nowych doświadczeń. Kampania jest innowacyjna i idealnie dopasowana do strategii naszej marki. Uzyskaliśmy pełny branding kolorystyczny w jednej najpopularniejszych aplikacji muzycznych dostępnych w Polsce – mówi Michał Machaj, junior brand manager marki EB w Grupie Żywiec.

 - Wiedząc, że EB jest marką nowoczesną i otwartą na nowości, wspólnie z YOC zaproponowaliśmy klientowi nietypową strategię. Postawiliśmy na wykorzystanie unikalnego formatu „Shazam kolor”, który pozwolił na pełne przejęcie reklamowe aplikacji wraz ze zmianą jej koloru. Dzięki temu udało nam się połączyć pozytywne emocje związane z wyszukiwaniem muzyki z komunikacją oferty EB – dodaje Marcin Krzyczkowski, senior digital communications planner z agencji Starcom.

- Cieszę się, że marka EB skorzystała z naszej wyjątkowej kampanii. „Shazam kolor” jest dostępna w bardzo ograniczonym zakresie. Dzięki niej klienci uzyskują unikalne efekty brandingowe bez konieczności zmiany funkcjonalności aplikacji, a w trakcie jego kampanii żadna inna marka nie pojawia się na formatach reklamowych w Shazam – mówi Wojciech Nowański, country manager YOC Polska.

Shazam, twórca najpopularniejszej na świecie aplikacji do rozpoznawania muzyki i programów telewizyjnych, od 2015 roku jest wyłącznym partnerem YOC w Polsce. Kampania „Shazam kolor” pojawiła się w ofercie YOC w ubiegłym miesiącu.

Od momentu rozpoczęcia działalności w 2000 roku, YOC jest pionierem oraz liderem w obszarze marketingu mobilnego. Obecnie to największa niezależna firma świadcząca usługi reklamy mobilnej w Europie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Michał 19-11-2017, 13:48:
Naprawdę to jest tragedia. Oni się o marketing boją a nie o jakość swojego wyrobu. EB to jest tak złe piwo, że powinni je wycofać :)
  • Maniek 19-11-2017, 09:09:
Raz kupilem eb wiecej tego swinstwa nie kupie
  • pzdr 17-11-2017, 17:03:
EB+KOKA...takie widnieją napisy na puszkach i butelkach promocyjnych.oczywiście wszyscy wiedzą że KOKA to firma która zajmuje się m.in. produkcją ciuchów ;) nikt na pewno nie skojarzy KOKA z kokainą ...GRUPA ŻYWIEC mocno powinna przemyśleć nad zatrudnieniem nowych marketingowców od marki EB - to nie pierwsza wpadka.poziom jest żenujący !

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH