Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Marka EB chce trafić do „młodych dorosłych” nietypową kampanią

Marka piwa EB chce trafić do swojej grupy docelowej, czyli „młodych dorosłych” i w tym celu rozpoczęła nietypową strategię marketingową wykorzystując muzyczną aplikację.

Marka EB chce trafić do „młodych dorosłych” nietypową kampanią
fot. materiały prasowe

EB, Starcom i YOC prowadzą kampanię mobilną typu „Shazam kolor” umożliwiającą branding kolorystyczny marki EB w aplikacji Shazam. Kampania rozpoczęła się 13 listopada i potrwa do 19 listopada. W ramach współpracy z marką EB, strona startowa i tapeta Shazam zostały dopasowane do kolorów marki.

- Wykorzystując Shazam trafiamy do naszej grupy docelowej, czyli „młodych dorosłych” aktywnie poszukujących nowych doświadczeń. Kampania jest innowacyjna i idealnie dopasowana do strategii naszej marki. Uzyskaliśmy pełny branding kolorystyczny w jednej najpopularniejszych aplikacji muzycznych dostępnych w Polsce – mówi Michał Machaj, junior brand manager marki EB w Grupie Żywiec.

 - Wiedząc, że EB jest marką nowoczesną i otwartą na nowości, wspólnie z YOC zaproponowaliśmy klientowi nietypową strategię. Postawiliśmy na wykorzystanie unikalnego formatu „Shazam kolor”, który pozwolił na pełne przejęcie reklamowe aplikacji wraz ze zmianą jej koloru. Dzięki temu udało nam się połączyć pozytywne emocje związane z wyszukiwaniem muzyki z komunikacją oferty EB – dodaje Marcin Krzyczkowski, senior digital communications planner z agencji Starcom.

- Cieszę się, że marka EB skorzystała z naszej wyjątkowej kampanii. „Shazam kolor” jest dostępna w bardzo ograniczonym zakresie. Dzięki niej klienci uzyskują unikalne efekty brandingowe bez konieczności zmiany funkcjonalności aplikacji, a w trakcie jego kampanii żadna inna marka nie pojawia się na formatach reklamowych w Shazam – mówi Wojciech Nowański, country manager YOC Polska.

Shazam, twórca najpopularniejszej na świecie aplikacji do rozpoznawania muzyki i programów telewizyjnych, od 2015 roku jest wyłącznym partnerem YOC w Polsce. Kampania „Shazam kolor” pojawiła się w ofercie YOC w ubiegłym miesiącu.

Od momentu rozpoczęcia działalności w 2000 roku, YOC jest pionierem oraz liderem w obszarze marketingu mobilnego. Obecnie to największa niezależna firma świadcząca usługi reklamy mobilnej w Europie.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    EB RSS ALERT    /    piwo EB RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    Michał Machaj RSS ALERT    /    Marcin Krzyczkowski RSS ALERT    /    Wojciech Nowański RSS ALERT    /    kampania marketingowa RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Adek 2017-11-17 15:17:21
    Rozpijac mlodych od najwczesniejszych lat lech premium eb desperados
  • pzdr 2017-11-17 17:03:18
    EB+KOKA...takie widnieją napisy na puszkach i butelkach promocyjnych.oczywiście wszyscy wiedzą że KOKA to firma która zajmuje się m.in. produkcją ciuchów ;) nikt na pewno nie skojarzy KOKA z kokainą ...GRUPA ŻYWIEC mocno powinna przemyśleć nad zatrudnieniem nowych marketingowców od marki EB - to nie pierwsza wpadka.poziom jest żenujący !
  • Maniek 2017-11-19 09:09:26
    Raz kupilem eb wiecej tego swinstwa nie kupie
  • Michał 2017-11-19 13:48:55
    Naprawdę to jest tragedia. Oni się o marketing boją a nie o jakość swojego wyrobu. EB to jest tak złe piwo, że powinni je wycofać :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.73.21
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.