Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Marka EB zmienia recepturę piwa, startuje z nową loterią

Marka EB zmienia recepturę legendarnego piwa. Startuje też z nową loterią – tymczasem HAJS na próby.  Nowe EB jest piwem orzeźwiającym, o łagodnym i przyjemnie chmielowym smaku oraz zrównoważonej goryczce.

Marka EB zmienia recepturę piwa, startuje z nową loterią
fot. materiały prasowe

– Zmiana receptury jest odpowiedzią na preferencje smakowe młodych dorosłych konsumentów poszukujących lżejszych i bardziej orzeźwiających smaków – mówi Michał Machaj, Kierownik marki EB w Grupie Żywiec. 

– W testach smakowym konsumenci ocenili zmianę bardzo pozytywnie i mamy nadzieję, że nowy smak EB zachęci do degustacji nie tylko dotychczasowych, ale również nowych konsumentów – dodaje.

W loterii codziennie do wygrania są nagrody pieniężne, które można przeznaczyć na próbowanie nowych rzeczy i zbieranie doświadczeń. To jednak nie koniec nowości – marka EB nie zwalnia tempa i oprócz promocji konsumenckiej zmienia również recepturę.

W nowej loterii EB codziennie do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości: 2 000 zł, 100 zł i 50 zł. Aby wziąć w niej udział, należy kupić piwo EB (butelka lub puszka) w opakowaniu promocyjnym i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie tymczasemeb.pl lub w komunikatorze Messenger. Hasło loterii „Tymczasem HAJS na próby” nawiązuje do idei Tymczasem, która określa kluczowy okres w życiu młodych – doświadczania, poznawania i właśnie próbowania nowych rzeczy.

Loteria wspierana będzie działaniami w internecie i mediach społecznościowych oraz materiałami POS w punktach sprzedaży. Promocja potrwa do 31 sierpnia br.

Za komunikację digital marki EB odpowiada agencja VMLY&R. Kampanię zaplanował dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

EB to legendarne piwo, w latach 90-tych jedno z najpopularniejszych w kraju. Ma wyjątkowy orzeźwiający smak, złocisty kolor i przyjemną goryczkę. W 2015 r. Grupa Żywiec zdecydowała o przywróceniu marki na polski rynek. Obecnie piwo EB jest ponownie dostępne na polskim rynku (butelka 500 ml i puszka 500 ml).

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce posiadający najszersze portfolio 13 stylów piwnych, 15 marek i 40 produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    piwo EB RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    rynek piwa w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.223.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.