Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Marka Królewskie startuje z grą mobilną Dzielnicowe Akcje

Marka Królewskie startuje z aktywacją umożliwiającą odkrywanie Warszawy w nowym stylu – wyjątkową grą mobilną „Dzielnicowe Akcje”. Na jej uczestników, będących najbardziej wytrwałymi eksploratorami miasta, czekają nagrody: loty helikopterem nad stolicą, głośniki, ledony z warszawskimi dzielnicami i koszulki.

Marka Królewskie startuje z grą mobilną Dzielnicowe Akcje
fot. materiały prasowe

Spontaniczne odkrywanie Warszawy, poznawanie miejsc, których nie znajdzie się w przewodnikach czy na mapach turystycznych - to sposób młodych ludzi na poznawanie miasta. Szczególnie chętnie eksplorują te miejsca, które wyznaczają autentyczny rytm życia stolicy. Bardziej niż znanych atrakcji z folderów turystycznych, poszukują miejsc z lokalnym, wyrazistym kolorytem. W ten miejski trend wpisuje się piwo Królewskie – związane z Warszawą już od ponad 40 lat. Marka zaprasza do odkrywania miasta z grą mobilną „Dzielnicowe Akcje”.

– Naszym celem było stworzenie aktywacji odpowiadającej potrzebom ludzi młodych, chcących poznawać miasto w nieszablonowy sposób. Dziś przeważnie zwiedzamy nowe miejsca nie z wydrukowaną mapą, lecz ze smartfonem w dłoni. „Dzielnicowe Akcje” łączą odkrywanie prawdziwego oblicza stolicy z dobrą zabawą i szansą wygrania atrakcyjnych nagród  – mówi Emilia Wróblewska, brand manager marki Królewskie w Grupie Żywiec.

Zasady gry są proste – celem jest zdobycie jak największej liczby punktów poprzez „odblokowanie” symboli - pinezek umieszczonych w konkretnych miejscach na mapie. Staje się to możliwe, gdy uczestnik znajdzie się w niedalekiej odległości od danego miejsca, a jego smartfon ma włączoną funkcję geolokalizacji. O wyniku decyduje zarówno łączna liczba punktów, jak i czas, w jakim zostały zdobyte.

W aktywacji można „zbierać” pinezki czerwone – dedykowane Królewskiemu Jasne Pełne, oraz pomarańczowe – rozmieszczone w siedmiu najstarszych dzielnicach i dedykowane Królewskiemu Niefiltrowanemu. Nagrody są przyznawane w trzech rankingach: ogólnym, dzielnicowym i Niefiltrowanym. Trójka zwycięzców otrzyma vouchery na lot widokowy helikopterem nad Warszawą, a w szerokiej puli nagród są również głośniki, dzielnicowe ledony, vouchery do kultowej praskiej knajpy „Pyzy Flaki Gorące”, koszulki i zestawy piwa.  

Aktywacja „Dzielnicowe Akcje” potrwa do 30. kwietnia.

Królewskie Jasne Pełne to piwo o prawdziwie warszawskich korzeniach i zarazem jedno z najpopularniejszych piw typu lager w mieście. Dostępne w opakowaniach: butelka i puszka 0,5l. i keg 30 l.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    piwo Królewskie RSS ALERT    /    Królewskie RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    gra mobilna RSS ALERT    /    gra Dzielnicowe Akcje RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Geralt 2018-03-29 17:28:07
    Lubie te piwo ale znacznie bardziej mi smakuje Perla. The best!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.194.198
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.