Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marka Królewskie startuje z grą mobilną Dzielnicowe Akcje

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 23-03-2018, 14:32
Marka Królewskie startuje z grą mobilną Dzielnicowe Akcje
fot. materiały prasowe

Marka Królewskie startuje z aktywacją umożliwiającą odkrywanie Warszawy w nowym stylu – wyjątkową grą mobilną „Dzielnicowe Akcje”. Na jej uczestników, będących najbardziej wytrwałymi eksploratorami miasta, czekają nagrody: loty helikopterem nad stolicą, głośniki, ledony z warszawskimi dzielnicami i koszulki.

Spontaniczne odkrywanie Warszawy, poznawanie miejsc, których nie znajdzie się w przewodnikach czy na mapach turystycznych - to sposób młodych ludzi na poznawanie miasta. Szczególnie chętnie eksplorują te miejsca, które wyznaczają autentyczny rytm życia stolicy. Bardziej niż znanych atrakcji z folderów turystycznych, poszukują miejsc z lokalnym, wyrazistym kolorytem. W ten miejski trend wpisuje się piwo Królewskie – związane z Warszawą już od ponad 40 lat. Marka zaprasza do odkrywania miasta z grą mobilną „Dzielnicowe Akcje”.

– Naszym celem było stworzenie aktywacji odpowiadającej potrzebom ludzi młodych, chcących poznawać miasto w nieszablonowy sposób. Dziś przeważnie zwiedzamy nowe miejsca nie z wydrukowaną mapą, lecz ze smartfonem w dłoni. „Dzielnicowe Akcje” łączą odkrywanie prawdziwego oblicza stolicy z dobrą zabawą i szansą wygrania atrakcyjnych nagród  – mówi Emilia Wróblewska, brand manager marki Królewskie w Grupie Żywiec.

Zasady gry są proste – celem jest zdobycie jak największej liczby punktów poprzez „odblokowanie” symboli - pinezek umieszczonych w konkretnych miejscach na mapie. Staje się to możliwe, gdy uczestnik znajdzie się w niedalekiej odległości od danego miejsca, a jego smartfon ma włączoną funkcję geolokalizacji. O wyniku decyduje zarówno łączna liczba punktów, jak i czas, w jakim zostały zdobyte.

W aktywacji można „zbierać” pinezki czerwone – dedykowane Królewskiemu Jasne Pełne, oraz pomarańczowe – rozmieszczone w siedmiu najstarszych dzielnicach i dedykowane Królewskiemu Niefiltrowanemu. Nagrody są przyznawane w trzech rankingach: ogólnym, dzielnicowym i Niefiltrowanym. Trójka zwycięzców otrzyma vouchery na lot widokowy helikopterem nad Warszawą, a w szerokiej puli nagród są również głośniki, dzielnicowe ledony, vouchery do kultowej praskiej knajpy „Pyzy Flaki Gorące”, koszulki i zestawy piwa.  

Aktywacja „Dzielnicowe Akcje” potrwa do 30. kwietnia.

Królewskie Jasne Pełne to piwo o prawdziwie warszawskich korzeniach i zarazem jedno z najpopularniejszych piw typu lager w mieście. Dostępne w opakowaniach: butelka i puszka 0,5l. i keg 30 l.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Geralt 29-03-2018, 17:28:
Lubie te piwo ale znacznie bardziej mi smakuje Perla. The best!

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (10 461) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane