Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Marka Okocim z odświeżonymi opakowaniami i nowym spotem TV

Marka Okocim odświeża opakowania swoich piw i kontynuuje kampanię „Tu się warzy z zasadami”. Nowe spoty, w których główne role grają piwowarzy z Browaru Okocim, tym razem opowiadają o pierwszym piwie typu jasne pełne uwarzonym na ziemiach polskich.

Marka Okocim z odświeżonymi opakowaniami i nowym spotem TV
fot. materiały prasowe

Jan Goetz Okocimski, założyciel browaru Okocim, zdobywał piwowarskie doświadczenie m.in. u swojego wuja Antona Drehera, którego uznaje się za ojca piwa jasnego pełnego. Tworząc własny browar w Okocimiu, wprowadził nową na tamte czasy technologię warzenia. I dzięki niej 23 lutego 1846 r. w Okocimiu uwarzone zostało pierwsze na ziemiach polskich piwo dolnej fermentacji.

- Jesteśmy dumni z tego, że to właśnie w naszym browarze zapoczątkowano warzenie lagerów na ziemiach polskich. – mówi Paweł Zych, piwowar z Browaru Okocim. – I choć procesy technologiczne i wyposażenie browaru dziś wyglądają inaczej niż 173 lata temu, wciąż istnieją rzeczy niezmienne. Dziś, tak jak wtedy, Jasne Okocimskie warzymy z trzech składników: wody, chmielu i słodu, co nadaje naszemu piwu głęboki i łagodny smak - dodaje.

To właśnie ta historia jest w centrum najnowszych spotów. 30-sekundowe filmy w formie paradokumentu przedstawiają pracę brzeskich piwowarów nad flagowym piwem z Okocimia oraz przybliżają sięgającą XIX w. historię pierwszego okocimskiego jasnego pełnego.

Pierwszy ze spotów pt. „Wycieczka” przedstawia wizytę turystów w browarze. Przewodnikiem i narratorem historii jest Paweł Zych, piwowar z Okocimia. Pokazuje gościom archiwalne dokumenty i stare fotografie w Izbie Tradycji, a następnie warzelnię, gdzie można obserwować proces warzenia piwa. Wizyta kończy się wspólną degustacją w okocimskim pubie.

Nowy spot pojawi się w głównych i tematycznych kanałach telewizji w marcu. Za strategię i ich kreację odpowiada agencja reklamowa Upside, za produkcję dom produkcyjny Highnoon.pl, a za planowanie i zakup mediów Dom Mediowy Initiative.

Nowe opakowania

W tym samym czasie na półki sklepowe trafią okocimskie piwa w odświeżonych opakowaniach. Nowe etykiety 3600 utrzymane są jak dotychczas w prostej formie. Wpisano delikatne srebrne elementy w górny i dolny kontur beczki oraz srebrne zarysy brzeskiego browaru w tle, na zielonej części etykiety.  Zyskała ona więcej lekkości. Dodano także powiększone szyszki chmielu w centralnej części beczki. Na etykiecie Jasnego Okocimskiego powiększono też podpis założyciela Browaru Okocim, Jana Goetza, który 173 lata temu uwarzył pierwsze piwo jasne pełne na ziemiach polskich. Odświeżone etykiety piwa zostały przygotowane przez studio EDDA.

Carlsberg Polska jest jednym z trzech największych graczy na rynku piwa w Polsce. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    Okocim RSS ALERT    /    Carlsberg Polska RSS ALERT    /    alkohole niskoprocentowe RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.227.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.