Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marka Ostoya kontynuuje współpracę z Marcinem Dorocińskim i program „Ostoya dla wilków”

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 10-10-2017, 11:40
Marka Ostoya kontynuuje współpracę z Marcinem Dorocińskim i program „Ostoya dla wilków”
fot. materiały prasowe

Marka Ostoya kontynuuje współpracę z aktorem Marcinem Dorocińskim. W ramach dalszej współpracy z ambasadorem marki Ostoya i programu „Ostoya dla wilków”, marka przygotowała kolejną falę kampanii promującej tę inicjatywę. W wakacje, w całej Polsce, pojawiła się Ostoya w specjalnym kartoniku z wizerunkiem jej ambasadora oraz informacją o akcji. Dodatkowym wsparciem była kampania promująca inicjatywę w magazynach lotniczych oraz reklama handlowa.

Od 2016 roku marka Ostoya wspiera program ochrony wilka bieszczadzkiego prowadzony przez WWF Polska. Łącznikiem wizerunkowym jest tożsamość produktu, jego pochodzenie oraz związek z naturą. Bieszczady, będące częścią Karpat, są jedną z najważniejszych ostoi zagrożonego gatunku, a jednocześnie miejscem narodzin wódki Ostoya. Do jej produkcji wykorzystywana jest pszenica wyłącznie z regionu Bieszczad, ostoi dzikiej natury.

Nieprzypadkowy jest także wybór ambasadora kampanii. Znany z działań na rzecz przyrody i zwierząt Marcin Dorociński przede wszystkim wybiera projekty o profilu społecznym i ekologicznym. Ostoya w specjalnych opakowaniach z wizerunkiem jej ambasadora oraz kluczowymi informacjami o programie ochrony wilków dostępna będzie do wyczerpania zapasów. Akcja dotyczy butelek o pojemności 700 ml.

W ramach kampanii „Ostoya dla wilków” marka przekazała WWF Polska grant na realizację programu ochrony wilka bieszczadzkiego. 

 - WWF Polska dąży do poprawy skuteczności ochrony wilków w miejscach, które wilki zamieszkują, do odbudowy korytarzy ekologicznych łączących duże kompleksy leśne, umożliwiających wilkom migracje oraz do łagodzenia konfliktu z człowiekiem poprzez edukację hodowców i przekazywanie im pastuchów elektrycznych, chroniących stada zwierząt hodowlanych - mówi Przemysław Nawrocki z WWF Polska.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 968) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH