Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marka piwa EB zaczyna nową historię, zmienia wizerunek i logo

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 28-06-2017, 15:58
Marka piwa EB zaczyna nową historię, zmienia wizerunek i logo
fot. Grupa Żywiec

Piwo EB zaczyna nową historię. W ciągu dwóch lat od powrotu na rynek, nawiązując do sentymentu i nostalgii lat 90-tych, marka EB zdobyła uznanie nie tylko wśród konsumentów, którzy pamiętają to piwo z tamtych czasów, ale też pozyskała nowych. Specjalnie z myślą o nich, EB przedstawia nowe otwarcie. Podobnie jak wtedy, gdy po raz pierwszy pojawiła się na rynku, marka będzie inna, młoda, wyróżni się odważną komunikacją i przełamie schematy. Hasłem przewodnim jest „TYMCZASEM EB”.

- Zapraszamy ponownie do świata młodych dorosłych ludzi, którzy cieszą się każdą chwilą, inspirują, chcą mieć jak najwięcej przyjemności i dzielą się doświadczeniami ze swoimi bliskimi. Jeszcze niczego nie muszą, a mogą wszystko. Nie brakuje im odwagi ani pasji. Myślą, o tym co będzie, ale przede wszystkim – są tu i teraz. I czerpią z tego prawdziwą radość. Dla nich TYMCZASEM jest najważniejsze. To najlepszy moment, aby doświadczać, poznawać siebie, swoje możliwości i pragnienia – podkreśla w komunikacie Grupa Żywiec.

- Marka EB stworzyła ideę TYMCZASEM, czasu pomiędzy młodością, a dojrzałością. Idea ta wspiera i inspiruje młodych ludzi, którzy jak nikt inny potrafią cieszyć się chwilą, szukać doświadczeń, eksperymentować. EB chce pokazać, że ten unikalny okres życia ma wyjątkowe znaczenie – mówi Igor Zajda, Brand Manager marki EB.

To dla młodych ludzi EB zmienia się, a właściwie pisze nową historię. Prezentuje nowe logo, opakowania i wdraża nowe formy komunikacji.

- A TYMCZASEM już teraz EB pojawia się w sklepach w zupełnie nowej odsłonie. Postawiliśmy na nowoczesność, odwagę i minimalizm. W emisji jest już nowy spot telewizyjny, będący naszym Manifestem. TYMCZASEM znajdziecie też na nośnikach zewnętrznych, w formatach digitalowych i oczywiście w niestandardowych działaniach. Wypatrujcie nas uważnie! – mówi Michał Machaj, Junior Brand Manager marki EB.

EB to legendarne piwo, w latach 90-tych jedno z najpopularniejszych w kraju. W 2015 r. Grupa Żywiec zdecydowała o przywróceniu marki na polski rynek. Obecnie piwo
EB jest ponownie dostępne na polskim rynku (butelka 500 ml i puszka 500 ml).

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce. Marką flagową firmy jest Żywiec. Do najsilniejszych marek spółki należą też: Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia), Specjal (północna) i Brackie (południowa). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Białe, Żywiec Szampańskie, Żywiec Saison, Warka Radler). 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (5)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ola 08-07-2017, 11:36:
Pucha może fajna, ale piwo w środku kiepskie ....
  • kreAktywny 04-07-2017, 15:13:
Piwo tymczasowe — etykieta zastępcza.
  • zniesmaczon 03-07-2017, 09:51:
Darmowy pomysł na kampanię kierowaną do gimbusów - "naEBka".

Zobacz wszystkie komentarze (5)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 484) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH