Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Marka piwa EB zaczyna nową historię, zmienia wizerunek i logo

Piwo EB zaczyna nową historię. W ciągu dwóch lat od powrotu na rynek, nawiązując do sentymentu i nostalgii lat 90-tych, marka EB zdobyła uznanie nie tylko wśród konsumentów, którzy pamiętają to piwo z tamtych czasów, ale też pozyskała nowych. Specjalnie z myślą o nich, EB przedstawia nowe otwarcie. Podobnie jak wtedy, gdy po raz pierwszy pojawiła się na rynku, marka będzie inna, młoda, wyróżni się odważną komunikacją i przełamie schematy. Hasłem przewodnim jest „TYMCZASEM EB”.

Marka piwa EB zaczyna nową historię, zmienia wizerunek i logo
fot. Grupa Żywiec

- Zapraszamy ponownie do świata młodych dorosłych ludzi, którzy cieszą się każdą chwilą, inspirują, chcą mieć jak najwięcej przyjemności i dzielą się doświadczeniami ze swoimi bliskimi. Jeszcze niczego nie muszą, a mogą wszystko. Nie brakuje im odwagi ani pasji. Myślą, o tym co będzie, ale przede wszystkim – są tu i teraz. I czerpią z tego prawdziwą radość. Dla nich TYMCZASEM jest najważniejsze. To najlepszy moment, aby doświadczać, poznawać siebie, swoje możliwości i pragnienia – podkreśla w komunikacie Grupa Żywiec.

- Marka EB stworzyła ideę TYMCZASEM, czasu pomiędzy młodością, a dojrzałością. Idea ta wspiera i inspiruje młodych ludzi, którzy jak nikt inny potrafią cieszyć się chwilą, szukać doświadczeń, eksperymentować. EB chce pokazać, że ten unikalny okres życia ma wyjątkowe znaczenie – mówi Igor Zajda, Brand Manager marki EB.

To dla młodych ludzi EB zmienia się, a właściwie pisze nową historię. Prezentuje nowe logo, opakowania i wdraża nowe formy komunikacji.

- A TYMCZASEM już teraz EB pojawia się w sklepach w zupełnie nowej odsłonie. Postawiliśmy na nowoczesność, odwagę i minimalizm. W emisji jest już nowy spot telewizyjny, będący naszym Manifestem. TYMCZASEM znajdziecie też na nośnikach zewnętrznych, w formatach digitalowych i oczywiście w niestandardowych działaniach. Wypatrujcie nas uważnie! – mówi Michał Machaj, Junior Brand Manager marki EB.

EB to legendarne piwo, w latach 90-tych jedno z najpopularniejszych w kraju. W 2015 r. Grupa Żywiec zdecydowała o przywróceniu marki na polski rynek. Obecnie piwo
EB jest ponownie dostępne na polskim rynku (butelka 500 ml i puszka 500 ml).

Grupa Żywiec to jeden z czołowych producentów piwa w Polsce. Marką flagową firmy jest Żywiec. Do najsilniejszych marek spółki należą też: Heineken, Warka i Tatra. Ważną część oferty Grupy Żywiec stanowią piwa regionalne: Królewskie (Polska centralna), Leżajsk (południowo-wschodnia), Specjal (północna) i Brackie (południowa). Spółka prowadzi również dystrybucję zagranicznych piw specjalnych (Desperados, Paulaner) oraz polskich piw specjalnych (Kaper, Żywiec Porter, Żywiec Białe, Żywiec Szampańskie, Żywiec Saison, Warka Radler). 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    piwo EB RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    Igor Zajda RSS ALERT    /    Michał Machaj RSS ALERT    /    nowe logo EB RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • dsdfsds 2017-06-29 08:43:50
    szkoda trochę, to tak jakby znowu zniknęło z rynku.
  • goscisko 2017-06-30 16:01:29
    EB dobre do wymoczenia nog bo do picia to cos sie nienadaje nastepne szczochy na rynku
  • zniesmaczon 2017-07-03 09:51:20
    Darmowy pomysł na kampanię kierowaną do gimbusów - \"naEBka\".
  • kreAktywny 2017-07-04 15:13:52
    Piwo tymczasowe — etykieta zastępcza.
  • Ola 2017-07-08 11:36:28
    Pucha może fajna, ale piwo w środku kiepskie ....

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.63.218
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.