Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Marka Specjal strategicznym sponsorem klubu żużlowego z Grudziądza

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 05-04-2018, 10:31
Marka Specjal strategicznym sponsorem klubu żużlowego z Grudziądza
fot. materiały prasowe

Marka piwa Specjal oraz klub żużlowy MRGARDEN GKM Grudziądz łączą siły. Dwie wizytówki północnego regionu Polski rozpoczynają współpracę, w ramach której marka pojawi się m.in. na stadionie. Umowa została podpisana przed pierwszym meczem nowego sezonu i będzie obowiązywała przez najbliższe trzy lata.

Specjal to marka związaną z północnym regionem Polski, a dzięki współpracy z GKM otwiera kolejny rozdział w wspieraniu lokalnych symboli. Logo Specjala pojawi się m.in. na stadionie grudziądzkiego klubu, który przygotowuje się właśnie do kolejnego sezonu na najwyższym poziomie rozgrywkowym.

- Jako jedna z największych marek regionalnych Specjal od lat aktywnie angażuje się w najważniejsze lokalne inicjatywy, w tym wydarzenia sportowe. Północna część Polski to miejsce o wspaniałych żużlowych tradycjach, a w klubie GKM Grudziądz widzimy ogromny potencjał na ich kontynuowanie - mówi Katarzyna Wierzchowska, brand manager marki Specjal w Grupie Żywiec.

– Z przyjemnością obserwujemy jak dynamicznie rozwija się GKM i jako sponsor strategiczny będziemy wspierać drużynę w dalszych działaniach. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem najwyżej notowanego w regionie klubu żużlowego i wraz z kibicami emocjonować się meczami GKM-u w nadchodzących sezonach – dodaje Jacek Caputa, event manager w Grupie Żywiec.

GKM Grudziądz od trzech lat występuje w PGE Ekstralidze, w poprzednim sezonie zajmując szóste miejsce. W nadchodzących rozgrywkach ambicje są jeszcze większe. W awansie do czołowej czwórki pomóc ma m.in. pozyskanie Przemysława Pawlickiego, który w tym roku będzie stałym uczestnikiem prestiżowego cyklu FIM Speedway Grand Prix. Zespół może też liczyć na wspaniałych kibiców, którzy na każdym meczu szczelnie wypełniają stadion, a po modernizacji stadionu będą mogli w jeszcze lepszych warunkach dopingować drużynę.

– To budujące, że nasze ostatnie działania przełożyły się na pozyskanie nowego partnera, który stał się dla nas sponsorem strategicznym. Dzięki marce Specjal zyskujemy bardzo duże wsparcie i liczymy, że pomoże nam ono realizować nasze ambitne cele i podnosić poziomu sportowy drużyny. Wierzę, że współpraca na zasadach wzajemnego partnerstwa przyniesie Specjalowi oraz nam dużo satysfakcji. Jesteśmy przekonani, że poprzez wspólne działania z nami marka Specjal umocni swoją pozycję w regionie, a my już teraz możemy obiecać, że pomożemy w osiągnięciu tego celu – mówi prezes klubu MRGARDEN GKM Grudziądz Arkadiusz Tuszkowski.

Zespół rozpocznie sezon już w najbliższą niedzielę 8 kwietnia, o godz. 16:30. Na własnym stadionie podejmie Włókniarza Częstochowa, piąty zespół poprzedniego sezonu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 800) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.