Marka Warka z loterią „Warka biało-czerwoni” i nową kampanią telewizyjną

Warka, wraz z kibicami, będzie dopingować polską drużynę piłkarską - w najbliższych miesiącach czekają nas bowiem emocje związane z najważniejszym piłkarskim wydarzeniem, w którym wystąpi drużyna narodowa. W trwającej od kwietnia loterii „Warka biało-czerwoni” rozda kibicom aż 2 mln chust z podpisem trenera Adama Nawałki oraz 4 mln piw. Promocja potrwa do 31 lipca.
Nieodłącznym elementem kibicowania są gadżety w barwach narodowych, jak np. szaliki i koszulki. Takim atrybutem każdego kibica może być w tym roku biało-czerwona chusta z podpisem Adama Nawałki, którą wygrać można jedynie w loterii Warki.
Szansę na zdobycie biało-czerwonej chusty kibica ma każdy pełnoletni konsument, kupujący Warkę Jasne Pełne lub Warkę Strong w promocyjnym opakowaniu. Informacja o nagrodzie znajduje się pod kapslem lub zawleczką. Wygrane chusty, a także piwa Warka Jasne Pełne odbierać można w wybranych sklepach, których aktualna lista znajduje się na stronie warka.com.pl.
Loterii towarzyszy kampania telewizyjna w ogólnopolskich kanałach. Od początku kwietnia emitowany jest nowy spot, w którym oglądamy biało-czerwoną Planetę Warka szykującą się do piłkarskiego święta pod okiem trenera Adama Nawałki. Działania promocyjne obejmują także kampanię w serwisach VOD i w social mediach, oraz dedykowane materiały w punktach sprzedaży.
Warka to piwna marka o ogólnopolskim zasięgu. Od wielu lat marka Warka związana jest bezpośrednio z piłką nożną, poprzez wspieranie Reprezentacji Polski i polskiej Ekstraklasy. Aktualnie, od 2015 roku Warka jest oficjalnym sponsorem, znanych w całej Europie, rozgrywek UEFA Europa League.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (7)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (7)