Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Marka Żywiec ujawnia pierwszych artystów, którzy wystąpią na Męskim Graniu

Przed nami dziesiąta edycja kultowej trasy koncertowej Męskie Granie sponsorowanej przez markę Żywiec. Wydarzenie od lat promuje najlepszą polską muzykę, wspierając przy tym młodych i obiecujących artystów. I dlatego tegoroczną odsłonę zapowiada konkurs dla utalentowanych zespołów – Męskie Granie Young, którego, ogłoszeni właśnie zwycięzcy zaprezentują swój repertuar na scenie Ż.

Marka Żywiec ujawnia pierwszych artystów, którzy wystąpią na Męskim Graniu
Runforrest fot. materiały prasowe

Dodatkowo Robert Cichy i Żurkowski, którzy zyskali największe uznanie publiczności otrzymają profesjonalne teledyski w ramach renomowanego konkursu Papaya Young Directors.

Ważnym elementem trasy od początku jej istnienia jest wspieranie artystów początkujących lub nieznanych dotąd szerokiej publiczności. Dziesiątą edycję projektu rozpoczął konkurs Męskie Granie Young, do którego zaproszone zostały zespoły i wokaliści z ogromnym potencjałem, mogący już wkrótce wyznaczać nowe trendy w polskiej kulturze. Ambasadorzy projektu – Tomasz Organek, lider zespołu Ørganek oraz dziennikarz radiowej Trójki – Piotr Stelmach, wyselekcjonowali 20 wykonawców, którzy wzięli udział w głosowaniu internautów.

Na antenie radiowej Trójki ogłoszonych zostało siedem zespołów, które zaprezentują swój repertuar podczas tegorocznej trasy Męskie Granie. Na scenie Ż zagrają: Bibobit, Robert Cichy, Diuna, Nietrzask, Runforrest, Marta Zalewska oraz Żurkowski. W konkursie oddano w sumie ponad sto tysięcy głosów, co udowadnia, jak dużym zaufaniem publiczności cieszy się projekt Męskie Granie.

- Młode zespoły, które w tym roku pojawią się na scenie Męskiego Grania doskonale wiedzą, co oznacza hasło chce się Ż muzyką. To artyści, którzy mimo tego, że często są dopiero na początku swojej drogi, mają już wyrobiony własny charakterystyczny styl i doskonale czują się na scenie. Już nie możemy się doczekać, jak zaprezentują się na trasie – mówi Ewa Kierlik, Marketing Manager Marki Żywiec.

Papaya Young Directors

Dwa zespoły, które w głosowaniu publiczności zdobyły najwięcej głosów, czyli Robert Cichy i Żurkowski otrzymają teledyski w ramach projektu Papaya Young Directors dla utalentowanych młodych reżyserów. Dzięki kolaboracji młodych muzyków i filmowców mają szansę powstać wyjątkowe formy audio-wizualne..

Chce się Ż muzyką

Męskie Granie to projekt, który od dekady przełamuje schematy myślenia o muzyce. Na jednej scenie spotykają się ze sobą artyści z odmiennych rejonów muzycznych oraz reprezentujący inne pokolenia. Łączy ich jednak chęć do artystycznych eksperymentów oraz gotowość do przekraczania granic w sztuce. Nie inaczej będzie podczas dziesiątej edycji projektu, która odbędzie się pod hasłem „Ż muzyką”. Znajdzie ono odzwierciedlenie we wszystkich aspektach trasy, która będzie zachęcać artystów do jeszcze większej kreatywności, a publiczność do otwartości na nowe doznania. Oprócz muzyki każdy z koncertów będzie także prawdziwym widowiskiem wizualnym i szansą na obcowanie ze sztuką w różnorodnej formie.

Szczegóły dotyczące trasy oraz biletów na wydarzenie zostaną podane w późniejszym terminie. Wyłącznym sponsorem projektu Męskie Granie jest marka Żywiec.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    Żywiec RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    piwo Żywiec RSS ALERT    /    Męskie Granie RSS ALERT    /    Męskie Granie 2019 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.111.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.