Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Martini na 150-lecie wprowadza edycje limitowane i powraca do Martini Racing

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 26-07-2013, 13:17
Martini na 150-lecie wprowadza edycje limitowane i powraca do Martini Racing
Martini powraca do legendarnego partnerstwa z Porsche w ramach Martini Racing fot. Bacardi Ltd.

Martini, producent wermutu i włoskiego wina musującego, z okazji tegorocznych 150-tych urodzin wprowadza do sprzedaży limitowaną edycję produktów, umożliwia wjazd na obchodzone urodziny marki nad jeziorem Como we Włoszech i powraca do legendarnego partnerstwa z Porsche w ramach Martini Racing.

- Świętując 150-lecie marki MARTINIŸ, jesteśmy przede wszystkim dumni z tego, że nasza globalna ikona pomogła w tworzeniu i podkreślaniu celebracji życia każdego dni. Odzwierciedlając bogatą historię MARTINIŸ, z przyjemnością będziemy dalej promować tego wyjątkowego ducha marki, aby utrwalić go w życiu naszych konsumentów na całym świecie - mówi Facundo L. Bacardi, prezes Bacardi Limited.

Martiniwprowadza m.in. limitowaną edycję Martini Gran Lusso, czyli opartego na recepturze z 1904 roku wermutu o gorzko-słodkim posmaku ziół i miodowej delikatności Moscato wzbogaconego o nutkę lawendy oraz róży.

W związku ze 150-tą rocznicą marki produkty Martini można nabyć z etykietą nawiązującą do wzorów z lat 1867-1997. Tę limitowaną etykietę zdobią m.in. herby Włoch i Turynu.

W 2013 roku Martini prezentuje też nowy wygląd butelek MARTINIŸ Prosecco, Rose, Asti oraz Brut. Motyw winorośli, który pojawia się na opakowaniu oraz herb marki, odzwierciedlają 150-letnie doświadczenie i ekspertyzę w produkcji oraz wysoką jakość produktów.

Natomiast 19 września nad jeziorem Como odbędzie się urodzinowa impreza Martini, na którą marka zaprosi także konsumentów. W ramach konkursu „Martini Guestlist", który rozpocznie się niedługo, wszyscy chętni będę musieli zaprezentować swoje wyjątkowe nastawienie, zgodne z filozofią „Luck is an attitude".

Po pięciu latach przerwy marka Martini wraca także na tory wyścigowe jako oficjalny partner Porsche Mobil 1 Supercup. Współpraca dwóch legendarnych marek - MARTINIŸ i Porsche - ma miejsce także w Polsce. W ramach konkursu konsumenckiego, oprócz wyjazdu na imprezę nad jezioro Como, będzie można wygrać przejażdżki autem z klasycznymi barwami MARTINIŸ Racing na torze wyścigowym.

Marka MARTINIŸ została założona w 1863r. we włoskim Pessione przez znawcę wina, Alessandro Martini i zielarza, Luigi Rossi. Firma rozpoczęła działalność od produkcji wermutów, by następnie zająć się także włoskimi winami musującymi.

Bacardi, rodzinna firma, która również niedawno obchodziła swoje 150-lecie, nabyła grupę Martini & Rossi w 1993 roku. Dzięki temu posunięciu firma stała się jednym z największych na świecie producentów napojów alkoholowych typu premium.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH