Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Mazurska Manufaktura Alkoholi ma ponad 2,2 mln zł z crowdfundingu i nowych członków rady nadzorczej

W poniedziałek o północy kończy się kampania crowdfundingowa Mazurskiej Manufaktury Alkoholi – rodzinnej firmy specjalizującej się w produkcji kraftowych alkoholi mocnych. Jak dotąd spółka zebrała ponad 2,2 mln zł od 900 akcjonariuszy. Dwójka z nich weszła do Rady Nadzorczej. Manufaktura może ponadto pochwalić się już częścią zrealizowanych prac zaplanowanych w ramach budżetu emisyjnego, a także ponadplanową inwestycją w postaci wskrzeszenia piwa Jurand.

Mazurska Manufaktura Alkoholi ma ponad 2,2 mln zł z crowdfundingu i nowych członków rady nadzorczej
fot. materiały prasowe

Mazurska Manufaktura Alkoholi, z siedzibą z zabytkowym browarze w Szczytnie, specjalizuje się w produkcji alkoholi mocnych, w tym przede wszystkim wyrobów premium. W maju br. firma rozpoczęła produkcję wódki i nalewek kraftowych – są one tworzone metodami rzemieślniczymi, z najwyższej jakości spirytusu pszeniczno-żytniego i wody z mazurskich źródeł, a także w oparciu o tradycyjne receptury. Firma – obserwując trendy i rewolucję kraftową panującą w sąsiednim segmencie piw - upatruje swoich szans na budowanie pozycji na rynku alkoholi mocnych właśnie w produkcji wyrobów kraftowych. W tym celu na początku kwietnia przedsiębiorstwo wyemitowało za pośrednictwem platformy Beesfund swoje akcje o wartości 4 mln zł, każda po 29,75 zł.

Kapitał pozyskany w ramach zbiórki zostanie przeznaczony na doposażenie zakładu, zwiększenie skali produkcji, a także rozszerzenie portfela produktów kraftowych. Celem długoterminowym firmy jest uzyskanie 1 proc. udziałów wartościowych w rynku napojów spirytusowych w dwóch kategoriach: wódka oraz likiery, nalewki i smakowe napoje spirytusowe. Do końca 2022 spółka chce także wejść na New Connect, tak by umożliwić akcjonariuszom zyskowne wyjście z inwestycji. Jednocześnie, już od 2020 roku Mazurska Manufaktura Alkoholi rozważa pierwszą wypłatę dywidendy.

Dotychczas w firmę zainwestowało 900 akcjonariuszy, którzy wykupili akcje o łącznej wartości ponad 2,2 mln zł. Dwójka z nowych współwłaścicieli, którzy zdecydowali się na większą inwestycję, chcąc zaangażować się w życie Spółki, dołączyła także do jej Rady Nadzorczej.

– Mam ogromne szczęście pracując na co dzień z zespołem ekspertów o gigantycznym doświadczeniu w branży alkoholi, wśród których mogę wymienić chociażby Marcina Myszkę. Cieszy mnie, że dzięki kampanii crowdfundingowej idziemy o krok dalej - nie tylko budujemy liczną społeczność wokół naszej marki, ale także możemy profesjonalizować naszą Radę Nadzorczą, poszerzając ją o kolejnych, uznanych ekspertów w swojej branży – mówi Jakub Gromek, główny akcjonariusz i pomysłodawca Mazurskiej Manufaktury Alkoholi.

Wśród nowych akcjonariuszy znalazła się także Magda Gessler, znana restauratorka i jurorka programów kulinarnych, która zainwestowała w Spółkę 400 tys. zł, a także zaangażowała się w promocję przedsięwzięcia w charakterze Ambasadora emisji. 

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    Mazurska Manufaktura Alkoholi RSS ALERT    /    Jakub Gromek RSS ALERT    /    crowdfunding RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • ke ? 2019-07-02 10:29:34
    W ramach doposażenia zakładu zamontowaliśmy już nową banderolownicę..... i jesteśmy też w trakcie zakupu zbiorników.... Jesteśmy już na kolejnych etapach certyfikacji IFS...... .........

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.92.148.165
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.