Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Mazurska Manufaktura Alkoholi pozyskała prawie 1,7 mln zł na produkcję kraftową

Mazurska Manufaktura Alkoholi chce podbić rynek alkoholi mocnych wódką i nalewkami kraftowymi. Spółka planuje do końca 2022 roku debiut giełdowy na New Connect. Jak dotąd firma pozyskała niemal 1,7 mln zł od ponad 760 akcjonariuszy. Wśród inwestorów znalazła się m.in. Magda Gessler.

Mazurska Manufaktura Alkoholi pozyskała prawie 1,7 mln zł na produkcję kraftową
fot. materiały prasowe

Mazurska Manufaktura Alkoholi specjalizuje się w produkcji alkoholi mocnych, w tym przede wszystkim wyrobów premium. W maju br. firma rozpoczęła produkcję wódki i nalewek kraftowych – są one tworzone metodami rzemieślniczymi, z najwyższej jakości spirytusu pszeniczno-żytniego i wody z mazurskich źródeł, w oparciu o tradycyjne receptury. W ramach niespodzianki dla obecnych i potencjalnych akcjonariuszy Spółka wskrzesza ponadto kultowe na Warmii i Mazurach piwo Jurand, które kiedyś było produkowane w siedzibie Mazurskiej Manufaktury Alkoholi – zabytkowym browarze w Szczytnie. Pojawi się ono na półkach sklepowych już w lipcu.

Kampania crowdfundingowa Mazurskiej Manufaktury Alkoholi jest realizowana od początku kwietnia za pośrednictwem platformy Beesfund. Celem firmy jest zebranie 4 mln zł, co stanowi 12,5 proc. akcji przedsiębiorstwa. Cena jednej akcji to 29,95 zł. Pozyskany kapitał zostanie przeznaczony na doposażenie zakładu, zwiększenie skali produkcji oraz rozwój gamy produktów kraftowych. W ciągu kilku kolejnych lat firma chce uzyskać 1 proc. udziałów w rynku w dwóch kategoriach: wódka oraz likiery, nalewki i smakowe napoje spirytusowe. Mazurska Manufaktura Alkoholi zapowiada również do końca 2022 roku debiut na New Connect, co umożliwi zyskowne wyjście z inwestycji po maksymalnie 3,5 roku od daty nabycia akcji Spółki.

- Jak dotąd pozyskaliśmy niemal 1,7 mln zł, dzięki czemu osiągnęliśmy prawie 40 proc. zakładanego celu, co już na tym etapie jest dla nas sukcesem. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pozytywnego odbioru naszej oferty wśród inwestorów, cieszy nas także tak liczna grupa osób, w które nas uwierzyły – mówi Jakub Gromek, główny akcjonariusz i pomysłodawca Mazurskiej Manufaktury Alkoholi. Wśród ponad 760 akcjonariuszy Spółki znalazła się m.in. znana restauratorka Magda Gessler, która nabyła akcje o wartości 400 tys. zł.

Na nowych akcjonariuszy Mazurskiej Manufaktury Alkoholi czeka szereg benefitów. Zakup jednej akcji o wartości 29,75 zł upoważnia do udziału w corocznym, walnym zgromadzeniu akcjonariuszy. Z kolei nabycie pakietu akcji o większej wartości (od 250, 500, 1000, 2000 i 5000 zł) wiąże się z dodatkowymi niespodziankami – m.in. limitowanymi, dedykowanymi alkoholami z oferty Spółki. Osoby, które zainwestują co najmniej 2000 zł, zostaną uhonorowane imienną cegiełką w „hall of fame” stworzonym w historycznym browarze w Szczytnie, gdzie firma ma swoją siedzibę. Z kolei nabywcy akcji o największej wartości (od 12 000 i 25 000 zł) otrzymają m.in. nowości produktowej Mazurskiej Manufaktury Alkoholi oraz zaproszenie na zwiedzanie zakładu połączone z degustacją. Na Inwestorów, którzy zakupią akcje o wartości co najmniej 100 000 zł czeka spersonalizowany, indywidualnie wypracowany pakiet korzyści.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mazurska Manufaktura Alkoholi RSS ALERT    /    Magda Gessler RSS ALERT    /    nalewki RSS ALERT    /    alkohol RSS ALERT    /    crowdfunding RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.69.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.