Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Mazurska Manufaktura chce zebrać 4 mln zł z crowdfundingu, a za 5 lat wejść na giełdę lub NewConnect

Mazurska Manufaktura, producent alkoholi mocnych przedstawiający się jako prawdziwy polski kraft w segmencie alkoholu mocnego, sięga po finansowanie społecznościowe i w drodze crowdfundingu na platformie beesfund chce zebrać 4 mln zł. Za pięć lat spółka planuje wejść na warszawską giełdę lub pozagiełdowy rynek NewConnect. 

Mazurska Manufaktura chce zebrać 4 mln zł z crowdfundingu, a za 5 lat wejść na giełdę lub NewConnect
fot. spółka

Mazurska Manufaktura Alkoholi koncentruje się na produkcji alkoholi w kategoriach, które stanowią największy udział wartościowy oraz ilościowy w koszyku alkoholowym: wódka, likiery, nalewki i smakowe napoje spirytusowe, krafty oraz produkcja marek własnych dla największych sieci na rynku.

- Celem długoterminowym jest uzyskanie 1% udziałów wartościowych w rynku napojów spirytusowych w 2 kategoriach: wódka oraz likiery, nalewki i smakowe napoje spirytusowe, co stanowić będzie około 148 milionów złotych i, w perspektywie pięciu lat, wejście na New Connect lub Giełdę Papierów Wartościowych - informuje spółka w materiałach na platformie Beesfund.

Z informacji podanych przez spółkę wynika, że zebrane pieniądze spółka chce przeznaczyć w większości – 2,9 mln zł – w kapitał obrotowy, 0,6 mln zł na doposażenie zakładu (w tym zakup banderolownicy - 200.000 zł, płuczka na linii 1 - 250.000 zł, tanki - 150.000 zł), 0,4 mln zł na poszerzenie linii produktów (Bielik 0,5L; 0,75L i 1L - 200.000 zł i Kraft 0,5L - 6 SKU - 200.000 zł). Pozostałe 350.000 zł spółka chce przeznaczyć na dokończenie certyfikacji jakościowej IFS, marketingi administrację projektu. Zbiórka pieniędzy ma potrwać do 1 czerwca 2019 r.

- Do końca maja 2019 planujemy rozpocząć produkcję kraftowych nalewek i likierów. Będzie to klasyczne, rzemieślnicze wydanie z zamknięciem swing-top. Oprócz czystej wódki czy bimbru na bazie maceratu ze śliwki, dostępne będą najbardziej popularne wersje smakowe - wiśnia i pigwa, wszystko na bazie maceratów i naszych tradycyjnych receptur – informuje spółka.

W 2017 roku spółka sprzedała 178.000 butelek alkoholi, a w 2018 roku 477.000. Plany na 2019 rok zakładają wyprodukowanie 2,5 mln butelek.

- Siedzibą spółki jest ostatni z Browarów Warmińsko-Mazurskich, po kilku latach prac odzyskaliśmy najbardziej znaną markę piwa na Warmii i Mazurach – “JURAND” – celem długoterminowym jest rewitalizacja browaru i wznowienie produkcji piwa Jurand, jak również przeznaczenie ponad 2,5 tys. metrów na hotel ze SPA w piwnicach historycznego budynku. Projekty są już gotowe – poszukujemy operatora hotelu - informuje Jakub Gromek, prezes Mazurskiej Manufaktury w przesłanej serwisowi portalspozywczy.pl informacji. 

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    Jakub Gromek RSS ALERT    /    Mazurska Manufaktura RSS ALERT    /    branża spirytusowa RSS ALERT    /    rynek alkoholu w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.128.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.