Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

MBWS: Chcemy stać się jednym z liderów rynku whisky w Polsce

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 10-05-2017, 11:43
MBWS: Chcemy stać się jednym z liderów rynku whisky w Polsce
fot. mbws.com

– Mamy ambicję, aby William Peel stał się jednym z liderów rynku whisky w Polsce. Chcemy stanowić 10 % udziału rynku w Polsce – powiedział Jean-Noel Reynaud, prezes grupy Marie Brizard Wine & Spirits (MBWS).

Po zawirowaniach związanych z akcyzą rynek wódki w Polsce zdążył się już ustabilizować pod kątem wolumenu. Z kolei zmiany są zauważalne, jeśli chodzi o kategorie.

– Coraz popularniejsze wśród konsumentów stają się wódki smakowe. Ten trend jest najbardziej zauważalny zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, które chętnie kupuje butelkę trunku, idąc na przyjęcie do znajomych. Patrząc na wyniki sprzedaży różnych smaków Krupnika, ten segment wydaje się być perspektywiczny – ocenił Jean-Noel Reynaud, prezes grupy MBWS.

Wzrost sprzedaży wódek smakowych marki Krupnik, a także czystych jak Sobieski to jedne z priorytetów działań grupy na rynku polskim i światowym.

– Wzrost wagi wódki Krupnik w Polsce upatrujemy w rozwoju segmentu wódek smakowych. Z kolei na szczeblu światowym główną rolę będzie odgrywać marka Sobieski. Proszę zwrócić uwagę, że w ubiegłym roku wzrost tej wódki we Francji wyniósł ponad 20 % . A eksportujemy ją także do innych krajów. W samych Stanach Zjednoczonych sprzedaliśmy ponad milion skrzynek. Między innymi dzięki temu marka Sobieski zajmuje pierwsze miejsce wśród wszystkich polskich wódek eksportowych i chcemy tę pozycję utrzymać – tłumaczył prezes grupy MBWS.

Grupa Marie Brizard to jednak nie tylko wódki, ale także inne alkohole jak choćby whisky William Peel, której rozwój na polskim rynku jest ważnym elementem strategii MBWS.

– Mamy ambicję, aby William Peel stał się jednym z liderów rynku whisky w Polsce. Chcemy stanowić 10 % udziału rynku w Polsce – powiedział Jean-Noel Reynaud.

Poza whisky grupa zamierza także popularyzować swoje marki win na polskim rynku.

– Obecnie w Polsce sprzedajemy dwa rodzaje wina. Fruits and Wine to nasz flagowy produkt, który od ubiegłego roku jest dostępny w Polsce. W swojej ofercie mamy także wina bułgarskie pochodzące z naszej winnicy w Starej Zagorze, położonej w Bułgarii Środkowej. A teraz pracujemy nad rozwojem nowego produktu. Będzie to napój aromatyzowany na bazie wina – podsumował prezes grupy MBWS.

 

Marie Brizard Wine & Spirits (MBWS) to producent szerokiej gamy win i alkoholi mocnych działający przede wszystkim w Europie i Stanach Zjednoczonych w oparciu o silne spółki lokalne. W portfolio grupy znajdują się takie wiodące marki alkoholi jak m.in.: whisky William Peel, wódki Sobieski i Krupnik oraz wina owocowe Fruits & Wine.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • super 15-05-2017, 14:49:
nie płacą faktur ? a 100 mln zł na "meline" w łańcucie znaleźli ?
  • złośliwy 14-05-2017, 08:51:
Z SC można walczyć o pierwsze miejsce, zatrudni więcej kolegów i będziecie liderem.
  • Sklep 13-05-2017, 12:05:
Eh, a kto Wam będzie sprzedawać? Może uregulujcie zaległe faktury za umowy ze sklepami ? Wtedy marzenia

Zobacz wszystkie komentarze (7)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 876) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH