Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Męskie Granie 2017: Marka Żywiec konsekwentnie promuje polskich artystów

  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 29-08-2017, 21:54
Męskie Granie 2017: Marka Żywiec konsekwentnie promuje polskich artystów
fot. materiały prasowe

Męskie Granie 2017 przeszło do historii. Marka Żywiec po raz 8. zabrała koneserów polskiej muzyki w podróż po kraju.

„Nieboskłon” to tytuł singla promującego tegoroczną edycję Męskiego Grania. W roli głównej wystąpili: Monika Brodka, Piotr Rogucki i Tomasz Organek. Oprócz przedstawionego tria, w tym roku, podobnie jak w poprzednich latach, na scenie w 7 polskich miastach swoje popisy wokalne i muzyczne zaprezentowali m.in. Artur Rojek, Coma, Fisz Emade, Wojtek Mazolewski, Smolik i wielu innych świetnych wykonawców. Łącznie podczas wszystkich koncertów Męskiego Grania 2017 wystąpiło ponad 50. artystów.

 – Męskie Granie nie tylko zdobyło uznanie artystów i krytyków muzycznych, ale przede wszystkim podbiło serca publiczności. Jest to jedyna tak duża impreza skupiająca się na promowaniu wyłącznie polskich artystów. Cieszy nas fakt, że  rokrocznie udaje się zebrać liczne grono fanów polskiej, wymagającej i odważnej muzyki. Męskie Granie ma formułę spójną z osobowością marki, pozwala doświadczyć tego, o czym marka Żywiec opowiada w swojej komunikacji. Zachęcamy konsumentów, by cieszyli się każdą chwilą życia, odkrywali siebie i dzielili się emocjami. Koncerty Męskiego Grania są do tego świetną okazją, bo oferują coś niepowtarzalnego. Wspólne występy artystów z różnych światów, improwizacje, nowe aranżacje utworów – to coś, czego można doświadczyć tylko podczas Męskiego Grania. Ta impreza mówi po prostu o tym, co kryje się w genach marki – powiedziała Maja Bucholc, Junior Brand Manager marki Żywiec.

Męskie Granie Orkiestra to owoc wspólnych występów na scenie artystów od lat związanych z koncertami Żywca. Dzięki powstałemu projektowi podczas tegorocznej trasy, publiczność obecna na koncertach mogła usłyszeć wyjątkowe aranżacje m.in. „W deszczu maleńkich żółtych kwiatów” z repertuaru Myslovitz zaśpiewane przez Monikę Brodkę i Tomasza Organka, „Raz dwa raz dwa” Maanamu w wykonaniu Piotra Roguckiego i wiele innych wyjątkowych coverów.

- Marka Żywiec konsekwentnie promuje polskich artystów, stawiając na nieszablonowe podejście i odwagę w poszukiwaniu nowych brzmień. Ósma edycja Męskiego Grania pokazała jak wiele różnych, fascynujących oblicz ma polska muzyka. Oddanie sceny w ręce utalentowanych muzyków, reprezentujących odmienne style daje fantastyczny efekt i nawet dobrze znane utwory mogą zostać odkryte na nowo –podsumowała Maja Bucholc, Junior Brand Manager marki Żywiec.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH