Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Moda na ekologię i zdrowy tryb życia dotarła też do świata win

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-03-2017, 12:45
Moda na ekologię i zdrowy tryb życia dotarła też do świata win
fot. Shutterstock

Polacy z roku na rok piją więcej dobrej jakości wina, a ich wybory stają się coraz bardziej przemyślane. Moda na ekologię i zdrowy tryb życia dotarła też do świata win i popularność zyskują m.in. wina ekologiczne, wegańskie oraz biodynamiczne – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Traub, manager ds. klientów hurtowych i HoReCa w firmie Kondrat Wina Wybrane.

- Polacy z roku na rok więcej podróżują i piją więcej dobrej jakości wina. To przekłada się na fakt, że ich wybory stają się coraz bardziej przemyślane. W ostatnim czasie hitem sprzedażowym są wina Onbrina Prosecco Spumante Extra Dry DOC , Miselle Colombard-Gros Manseng Côtes de Gascogne IGP, Casal Monteiro Terra de Touros Pinot Noir Touriga Nacional – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Traub.

- Jeśli chodzi o najnowsze trendy, to popularność zyskują szybko wina ekologiczne, wegańskie i biodynamiczne, na przykład  Pio Del Ramo Pio Ecológico Jumilla DO, Domaine Bousquet Malbec Mendoza Tupungato czy  Seresin Home Single Vineyard Pinot Noir Marlborough - dodaje. 

- To pokazuje, że moda na ekologię i zdrowy tryb życia dotarła również do świata win i wygląda na to, że zadomowiła się w nim na dłużej. Rosnące wymagania konsumentów sprawiają, że rynek się rozwija, ale stanowią również wyzwanie dla sprzedawców – mówi również Tomasz Traub.

Kondrat Wina Wybrane to winiarski projekt aktora Marka Kondrata, który po kilku latach istnienia na rynku w ramach spółki Winarium, zdecydował się na samodzielne działanie biznesowe. Efektem tego jest firma, która ma na celu pomagać innym w ich własnych wyborach winiarskich.

Kondrat Wina Wybrane zajmuje się importem win z całego świata, sprzedażą detaliczną poprzez sklep marekkondrat.pl, własne sklepy oraz sieć sklepów franczyzowych, a także sprzedażą do klientów biznesowych i korporacyjnych (B2B) – wino na prezent i w koszach prezentowych. Firma zajmuje się także doradztwem, szkoleniami i tworzeniem karty win dla restauracji i hoteli. Prowadzi degustacje i szkolenia o tematyce winiarskiej dla klientów indywidualnych i firmowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 256) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH