REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Moda na ekologię i zdrowy tryb życia dotarła też do świata win

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 13-03-2017, 12:45
Moda na ekologię i zdrowy tryb życia dotarła też do świata win
fot. Shutterstock

Polacy z roku na rok piją więcej dobrej jakości wina, a ich wybory stają się coraz bardziej przemyślane. Moda na ekologię i zdrowy tryb życia dotarła też do świata win i popularność zyskują m.in. wina ekologiczne, wegańskie oraz biodynamiczne – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Traub, manager ds. klientów hurtowych i HoReCa w firmie Kondrat Wina Wybrane.

REKLAMA

- Polacy z roku na rok więcej podróżują i piją więcej dobrej jakości wina. To przekłada się na fakt, że ich wybory stają się coraz bardziej przemyślane. W ostatnim czasie hitem sprzedażowym są wina Onbrina Prosecco Spumante Extra Dry DOC , Miselle Colombard-Gros Manseng Côtes de Gascogne IGP, Casal Monteiro Terra de Touros Pinot Noir Touriga Nacional – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Traub.

- Jeśli chodzi o najnowsze trendy, to popularność zyskują szybko wina ekologiczne, wegańskie i biodynamiczne, na przykład  Pio Del Ramo Pio Ecológico Jumilla DO, Domaine Bousquet Malbec Mendoza Tupungato czy  Seresin Home Single Vineyard Pinot Noir Marlborough - dodaje. 

- To pokazuje, że moda na ekologię i zdrowy tryb życia dotarła również do świata win i wygląda na to, że zadomowiła się w nim na dłużej. Rosnące wymagania konsumentów sprawiają, że rynek się rozwija, ale stanowią również wyzwanie dla sprzedawców – mówi również Tomasz Traub.

Kondrat Wina Wybrane to winiarski projekt aktora Marka Kondrata, który po kilku latach istnienia na rynku w ramach spółki Winarium, zdecydował się na samodzielne działanie biznesowe. Efektem tego jest firma, która ma na celu pomagać innym w ich własnych wyborach winiarskich.

Kondrat Wina Wybrane zajmuje się importem win z całego świata, sprzedażą detaliczną poprzez sklep marekkondrat.pl, własne sklepy oraz sieć sklepów franczyzowych, a także sprzedażą do klientów biznesowych i korporacyjnych (B2B) – wino na prezent i w koszach prezentowych. Firma zajmuje się także doradztwem, szkoleniami i tworzeniem karty win dla restauracji i hoteli. Prowadzi degustacje i szkolenia o tematyce winiarskiej dla klientów indywidualnych i firmowych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 587) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH