Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lech Premium w nowych opakowaniach z dwustopniowymi termo-inkami

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 01-04-2014, 13:55
Na polski rynek piwa wchodzą opakowania z dwustopniowymi termo-inkami
fot. KP

Lech Premium, jako pierwsza marka w Polsce wprowadza dwustopniowe i dwukolorowe termo-inki, czyli znaki na opakowaniach wskazujące temperaturę schłodzenia. Za sprawą innowacyjnej farby, umieszczonej na etykiecie piwa, konsumenci będą mogli kontrolować stopień jego schłodzenia. Piwo w nowych opakowaniach trafiło do sprzedaży pod koniec marca.

Termo-ink to rodzaj termoczułej farby, która zmienia swój kolor pod wpływem temperatury.

Lech Premium zdecydował się wprowadzić na swoich opakowaniach dwa kolory termo-inka. Na etykietach dwustopniowa skala będzie informować, kiedy trunek jest „zimny", a kiedy „super zimny".

- Termo-inki na opakowaniach Lecha Premium to poręczna i łatwa metoda na sprawdzenie temperatury piwa. Zastosowaliśmy dwustopniową skalę dając miłośnikom Lecha możliwość zaserwowania go dokładnie w takiej temperaturze, w której smakuje on najlepiej. Jest to pierwszy w w Polsce, tak innowacyjny sposób kontrolowania temperatury schłodzenia trunku - mówi Karolina Hasińska, specjalista ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Dodatkowo, zmieniono projekt puszki Lecha, w której srebrny kolor u dołu opakowania, nawiązuje do mroźnego i krystalicznego charakteru trunku.

Termo-inki pojawią się od końca marca na wszystkich butelkach i puszkach Lecha Premium i Lecha Shandy (butelki zwrotne o poj. 500 ml oraz bezzwrotne o pojemności 330 i 650 ml). Zmiana dotyczy również opakowań puszek - o pojemności 500 ml i 550 ml oraz multipacków puszkowych (4-, 6- i 8-packów).

Producentem piwa Lech Premium jest Kompania Piwowarska, największy producent piwowa w Polsce wchodzący w skład grupy SABMiller plc.

Do portfela marek KP należą takie piwa jak m.in. Tyskie, Tyskie Klasyczne, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska (utworzona w 1999 roku) posiada trzy browary (w Tychach, Poznaniu i Białymstoku) oraz oddziały handlowe na terenie całego kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (4)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • mat 15-04-2014, 14:55:
Kolega Ja chyba czyta etykiety a nie pije piwo. Wystarczy wypić Ciechana (który trochę się skiepścił ale jest nadal ok) a np. Żywca czy Heinekena. Tamte drugie to jawna chemia i piwo bez smaku. Kac okrutny nawet po niewielkich ilościach, więc nie wiem czy tu się zachwycać. Książęce i inne zgarniają nagrody bo 1) nagrody to często ustawianie konkursy w stylu kto da więcej w łapę 2) piwa na konkursy to nie są puszki z półek sklepowych a specjalnie zrobione na tę okazję piwa i one moga być bardzo dobre ale to nie jest to samo piwo, które leją hektolitrami i sprzedają do Biedronki.

Nie mówię, że koncernowe musi być złe, fakt faktem, że przez ostatnie 10 lat jego jakość baaardzo spadła i to wielu konsumentów zauważyło. Jeśli zaczną robić dobre piwo, które ma smak jak kiedyś Lech czy inne, z chęcią do nich wrócę. Ale teraz, to małe browary wiodą prym, bo ludzie wolą kupić piwo za 2-3 złote więcej niż żłopać ochydne Tyskie za 2,5 zł z Biedry.
  • ja 15-04-2014, 14:31:
Dawno już są na rynku piwa z koncernów dorównujące lub przewyższające jakością i innymi walorami Ciechany czy inne Ambery (swoją drogą, Amber i jakość?). Sęk w tym, że w naszym kraju bardziej opiniotwórcze jest hejtowanie i mitologia tworzona dla koncerniaków przez znawców, którzy ani Ciechana ani koncerniaka w ręku nie mieli... Potem nie wiedzą, dlaczego np Książece zgarnia nagrody wcześniej zdobywane przez Ciechana, a Żywiec Białe zbiera dobre recenzje. Szukają hejtów, ale zaczyna to głupio wyglądać, bo ileż można... Myślicie, że duży koncern tworząc piwo w kategorii specjalność, oszczędza na jego jakości? Przecież z definicji to piwo nie robi za wolumen tylko ma budować segment premium, gdzie liczą się inne wartości niż tylko cena. Każdy pierwszy z brzegu rozsądny człowiek umie to sobie wytłumaczyć, ale nie hejterzy... Oni nie kierują się logiką.
  • Kamil 06-04-2014, 23:51:
Faktem jest, że jakość piw z największych koncernów jest bardzo słaba. Najtrudniej mi przeboleć, że zniszczono takie marki jak Żywiec czy Heineken. Swoją drogą, zastanawia mnie, czemu żaden z koncernów na pokusi się o wyprodukowanie porządnego piwa z półki mniej więcej - Ambera czy Ciechana?

Zobacz wszystkie komentarze (4)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 019) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH