Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa kampania Heinekena – Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 30-11-2017, 09:38
Nowa kampania Heinekena – Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij
fot. materiały prasowe

- Może piwo dla Pana? Nie, dziękuję, wciąż prowadzę - z uśmiechem odpowiada Sir Jackie Stewart, legenda Formuły 1, w najnowszym spocie Heinekena. „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij” – pod tym hasłem 1 grudnia startuje kampania telewizyjna marki.

Jak myślisz, kim jesteś, Jackiem Stewartem? Przez lata pytanie to było standardowym powitaniem kierowców zatrzymanych za przekroczenie prędkości przez policjantów w Szkocji. I nie bez kozery, bo Sir Jackie Stewart znany także jako „Latający Szkot” („The Flying Scot”) jest legendą Formuły 1 i trzykrotnym mistrzem świata w latach 1969, 1971 i 1973. Jest również zaangażowany w działalność na rzecz bezpieczeństwa drogowego, dlatego przekaz „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij”, w jego wykonaniu brzmi jeszcze bardziej bezkompromisowo i nie pozostawia żadnych wątpliwości.

- W ramach partnerstwa z Formułą 1 chcemy w nowy i innowacyjny sposób podejść do komunikacji odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. Ważne jest nie tylko wskazywanie skutków nadużywania alkoholu, ale przede wszystkim kształtowanie świadomych postaw i zachowań konsumentów. W spocie mocno akcentujemy zasadę, że kiedy prowadzimy samochód, abstynencja jest jedyną opcją – mówi Marcin Filipiak, przedstawiciel marki Heineken w Grupie Żywiec.

Heineken jest globalnym sponsorem Formuły 1 od czerwca 2016 roku. Kampania „Kiedy prowadzisz – nigdy nie pij” jest elementem działań Heinekena w zakresie promocji odpowiedzialnego spożycia alkoholu. Komunikacja odpowiedzialnościowa jest obecna również w czasie wszystkich imprez sponsorowanych przez markę, takich jak Liga Mistrzów UEFA i Mistrzostw Świata w Rugby, a także na setkach festiwali muzycznych i koncertów na całym świecie. Informacje o kampanii promującej odpowiedzialne spożycie pojawiają się również na wszystkich opakowaniach marki.

Spot emitowany będzie od 1 grudnia br. we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w Internecie. Utwór wykorzystany w reklamie nosi tytuł „Heroes”  i wykonywany jest przez Davida Bowie. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 334) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH