Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa kampania marki Cydr Lubelski - w te wakacje #NIEFILTRUJEMY!

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 05-07-2017, 15:42
Nowa kampania marki Cydr Lubelski - w te wakacje #NIEFILTRUJEMY!
fot. za cydrlubelski.pl

Cydr Lubelski nie filtruje nie tylko cydru, ale też swojej kampanii promocyjnej. W telewizyjnym spocie sponsoringowym zachęca do odkrywania siebie i nieskrępowanej zabawy na imprezie #NIEFILTRUJEMY. Motywem przewodnim wakacyjnej kampanii Cydru Lubelskiego jest sztuka tatuażu, będąca wyjątkowym sposobem na wyrażenie swojego prawdziwego „ja” - bez niedomówień i na zawsze.

- #NIEFILTRUJEMY to hasło kampanii, które jednocześnie silnie wiąże się z ideą wartościowego produktu oraz stylem życia: autentycznością, naturalnością, bezpośredniością. Zachęcamy do odkrywania siebie, tak jak i my wciąż odkrywamy bogactwo smaku polskich jabłek. Nasza strategia rozwoju Cydru Lubelskiego oparta na jeszcze wyższej jakości i naturalności produktu przynosi pierwsze owoce. Cydr Lubelski Niefiltrowany i Cydr Lubelski Antonówka Niefiltrowany zdobyły brązowe medale na największym na świecie festiwalu Bath&West International Cider Competition w Shepton Mallet w Anglii - mówi Agata Domaradzka, dyrektor marketingu AMBRA.

- Chcemy inspirować konsumentów. W naszej komunikacji przekonujemy: bez względu na to, czy twój tatuaż jest przejawem buntu, poczucia wolności, uczucia do najbliższej osoby, ważnych momentów w życiu, wspomnień czy po prostu podkreśla twój charakter, pokaż go! Niczego nie ukrywaj i nie zakrywaj! Nie filtruj! Nawet idąc po raz pierwszy do rodziców swojej dziewczyny czy na rozmowę rekrutacyjną. Bądź sobą! Czerp z życia pełnymi garściami! Nie masz tatuażu? Nic nie szkodzi. Po prostu wyraź siebie najpełniej jak potrafisz, bądź tu i teraz. Najbardziej niefiltrowanych tatuaży poszukiwać będziemy też podczas koncertów trasy Cydr Lubelski Spragnieni Lata - mówi Robert Walewski, brand manager Cydru Lubelskiego.

Finałem akcji będzie konkurs tatuażu 16 września na imprezie #NIEFILTRUJEMY podczas Lubelskiego Święta Młodego Cydru. Wcześniej będzie można „odkryć siebie” na fanpage’u Cydru Lubelskiego i stać się bohaterem niefiltrowanej galerii niepokornych ludzi z tatuażem.  Kampania pod hasłem #NIEFILTRUJEMY potrwa od 1 lipca do końca wakacji. Impreza finałowa #NIEFILTRUJEMY odbędzie się 16 września 2017 r. w Lublinie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

AMBAmbra SA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.