Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa kampania marki Cydr Polskie Klasyczne i Polskich Klasycznych

  • Autor: pr
  • Data: 24-02-2016, 10:57

Ruszyła nowa kampania marki Cydr Polskie Klasyczne i Polskich Klasycznych z udziałem Krzysztofa Drabika, laureata programu Mam Talent. Na kanale YouTube TiM-Wina publikowane są przepisy na drinki i grzańce.

Pierwszą propozycją zaprezentowaną przez trzykrotnego mistrza Polski i mistrza Europy jest doskonały na zimowe wieczory grzaniec z imbirem na bazie produktów Polskie Klasyczne, którego producentem jest firma TiM S.A.

- Krzysztof Drabik w bardzo prosty i chwytliwy sposób pokazuje nam jak zaserwować coś nieoczywistego wykorzystując nasze polskie produkty. Możemy zainspirować się jego technikami podczas przyjęcia by zachwycić gości lub przyrządzić coś pysznego dla siebie. – podkreśla Patrycja Sikorska, z firmy TiM.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 256) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH