Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa kampania piwa Kasztelan

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: pr
  • Data: 17-07-2014, 11:51

Marka Kasztelan rozpoczyna w lipcu kampanię reklamową. Nowy spot „Drzewo” opowiada o mądrości, jaką jest harmonijne życie blisko natury, czas na spokojną rozmowę z przyjaciółmi. Ponadto podkreśla świeży smak piwa niepasteryzowanego.

Kampania potrwa do końca sierpnia 2015 roku. Trzydziestosekundowy spot zostanie wyemitowany m.in. w TVP oraz stacjach Polsat i TVN.

- Nowy spot „Drzewo" jest kontynuacją naszej kampanii, w której podkreślamy naturalne walory Kasztelana Niepasteryzowanego. Miłośnicy piwa doceniają jego świeży smak, który jest idealnym dopełnieniem spotkań przy grillu, w domu i w każdym innym miejscu, w którym jesteśmy razem z przyjaciółmi - mówi Maciej Szalaty, marketing manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska.

Spot reklamowy przygotowała agencja Red8 Advertising, za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, a realizację działań PR - agencja MSLGROUP. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 691) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH