Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa kampania piwa Kasztelan

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: pr
  • Data: 17-07-2014, 11:51

Marka Kasztelan rozpoczyna w lipcu kampanię reklamową. Nowy spot „Drzewo” opowiada o mądrości, jaką jest harmonijne życie blisko natury, czas na spokojną rozmowę z przyjaciółmi. Ponadto podkreśla świeży smak piwa niepasteryzowanego.

Kampania potrwa do końca sierpnia 2015 roku. Trzydziestosekundowy spot zostanie wyemitowany m.in. w TVP oraz stacjach Polsat i TVN.

- Nowy spot „Drzewo" jest kontynuacją naszej kampanii, w której podkreślamy naturalne walory Kasztelana Niepasteryzowanego. Miłośnicy piwa doceniają jego świeży smak, który jest idealnym dopełnieniem spotkań przy grillu, w domu i w każdym innym miejscu, w którym jesteśmy razem z przyjaciółmi - mówi Maciej Szalaty, marketing manager marki Kasztelan w Carlsberg Polska.

Spot reklamowy przygotowała agencja Red8 Advertising, za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, a realizację działań PR - agencja MSLGROUP. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 904) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH