REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nowa kampania piwa Tatra

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: portalspozywczy.pl / PR
  • Data: 24-02-2015, 10:29

Tatra, trzecia co do wielkości marka piwa na polskim rynku, rozpoczęła nową kampanię. We wszystkich kanałach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych telewizji emitowany jest spot sponsorski, który komunikuje wieloletnią współpracę marki z GOPR.

REKLAMA

Od 2009 r. Tatra jest sponsorem Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego i ten fakt komunikuje nowa kampania telewizyjna.
15-sekundowy spot sponsorski został zrealizowany w wyjątkowy sposób: w zimowej scenerii, w autentycznych sytuacjach pokazani zostali prawdziwi ratownicy GOPR.

Tatra wspiera Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe już od niemal 7 lat. - Ratownictwo górskie to przede wszystkim ludzie. Tu liczą się ich indywidualne predyspozycje i siła charakteru - podkreśla naczelnik GOPR Jacek Dębicki. - Jednak bez dobrego, nowoczesnego sprzętu, trudno wyobrazić sobie akcję ratowniczą. Dzięki środkom finansowym, które przekazuje nam Tatra, możemy co roku uzupełniać nasze wyposażenie, co istotnie wpływa na poprawę bezpieczeństwa naszej pracy. Ze środków przekazanych dotąd w ramach umowy sponsorskiej zakupiono m.in.: ekwipunek dla ratowników, specjalistyczny sprzęt ratowniczy, narciarski sprzęt ski-tourowy oraz środki transportu: samochody terenowo-osobowe, skutery śnieżne i pojazdy 4-kołowe.

- Jesteśmy dumni, że od lat wspieramy GOPR, które jest służbą najwyższego zaufania publicznego, szanowane i cenione przez Polaków - mówi Magdalena Tondera, senior brand manager Tatry. - Sponsoring GOPR wpisuje się też w wizerunek TATRY. Ratownicy górscy uosabiają cechy bliskie marce, takie jak szacunek, zaufanie i siła charakteru. Jesteśmy przekonani, że komunikacja współpracy z GOPR pozwoli na dalsze wzmacnianie wizerunku marki - tłumaczy Tondera.

Kreację kampanii przygotowała agencja Heart & Brain, za produkcję odpowiadał Houdini Film, za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR, media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (21 459) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH