Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Nowa kampania wizerunkowa marki Amundsen

Marka Amundsen startuje z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową. W ramach działań przygotowano specjalną platformę komunikacyjną, nowe hasło  #Odkrywaj więcej i zaplanowano współpracę z ambasadorami. W marcu na kanałach digitalowych marki wystartuje seria spotów teaserowych promujących nowe założenia komunikacyjne i sylwetkę pierwszego ambasadora.

Nowa kampania wizerunkowa marki Amundsen

Amundsen - wódka filtrowana w temperaturze poniżej zera, stworzona by uhonorować zdobycie Bieguna Południowego wciąż inspiruje i odkrywa nowe horyzonty smaku. Odkrywaj więcej – hasło przewodnie kampanii zachęca do poszukiwań i zasmakowania w zdobywaniu coraz to nowych doświadczeń i wrażeń.  Bo żeby zostać odkrywcą wcale nie trzeba organizować ekspedycji na Biegun, wystarczy zacząć od… wyzwań dnia codziennego... i przekonać się, że „nowe” czeka tuż za rogiem.

- Nowa platforma komunikacyjna to propozycja dla wszystkich, których napędza poszukiwanie. Jest to zarazem kolejny etap wzmacniania wizerunku wódki Amundsen na polskim rynku i podkreślenia jej inspirującego charakteru. W tym celu nawiązaliśmy współpracę z trzema osobowościami podróżniczymi. Chcemy opowiedzieć o świecie marki poprzez porywające historie naszych ambasadorów a wielkie odkrycia przenieść na codzienne eksplorowanie tego, co nieznane. Pionierskość, męskość i podejmowanie nowych wyzwań to główne aspekty, na których będziemy skupiać się w komunikacji do konsumenta - mówi Bartosz Paśko, Junior Brand Manager marki Amundsen.

Pierwszą aktywacją w ramach kampanii był konkurs konsumencki: „Odkrywaj więcej z Amundsen Vodka”, w którym nagrodą  główną za podzielenie się  swoim wyzwaniem była ekspedycja w nieodkryte zakątki Norwegii.

W ramach całorocznej kampanii przygotowano dedykowaną stronę: www.odkrywajwiecej.pl, nową identyfikację graficzną, konkursy i aktywacje konsumenckie. Działania obejmą nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia oraz wsparcie PR. Całość zaplanowana jest do końca 2018 roku.

Stock Polska jest jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Flagowe marki, takie jak Żołądkowa de Luxe od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach.

Stock Polska stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits  Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

wódka RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    Amundsen Vodka RSS ALERT    /    Stock Polska RSS ALERT    /    wódka Amundsen RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.147.142.16
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.