Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowa kampania wizerunkowa marki Amundsen

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 20-03-2018, 11:22
Nowa kampania wizerunkowa marki Amundsen

Marka Amundsen startuje z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową. W ramach działań przygotowano specjalną platformę komunikacyjną, nowe hasło  #Odkrywaj więcej i zaplanowano współpracę z ambasadorami. W marcu na kanałach digitalowych marki wystartuje seria spotów teaserowych promujących nowe założenia komunikacyjne i sylwetkę pierwszego ambasadora.

Amundsen - wódka filtrowana w temperaturze poniżej zera, stworzona by uhonorować zdobycie Bieguna Południowego wciąż inspiruje i odkrywa nowe horyzonty smaku. Odkrywaj więcej – hasło przewodnie kampanii zachęca do poszukiwań i zasmakowania w zdobywaniu coraz to nowych doświadczeń i wrażeń.  Bo żeby zostać odkrywcą wcale nie trzeba organizować ekspedycji na Biegun, wystarczy zacząć od… wyzwań dnia codziennego... i przekonać się, że „nowe” czeka tuż za rogiem.

- Nowa platforma komunikacyjna to propozycja dla wszystkich, których napędza poszukiwanie. Jest to zarazem kolejny etap wzmacniania wizerunku wódki Amundsen na polskim rynku i podkreślenia jej inspirującego charakteru. W tym celu nawiązaliśmy współpracę z trzema osobowościami podróżniczymi. Chcemy opowiedzieć o świecie marki poprzez porywające historie naszych ambasadorów a wielkie odkrycia przenieść na codzienne eksplorowanie tego, co nieznane. Pionierskość, męskość i podejmowanie nowych wyzwań to główne aspekty, na których będziemy skupiać się w komunikacji do konsumenta - mówi Bartosz Paśko, Junior Brand Manager marki Amundsen.

Pierwszą aktywacją w ramach kampanii był konkurs konsumencki: „Odkrywaj więcej z Amundsen Vodka”, w którym nagrodą  główną za podzielenie się  swoim wyzwaniem była ekspedycja w nieodkryte zakątki Norwegii.

W ramach całorocznej kampanii przygotowano dedykowaną stronę: www.odkrywajwiecej.pl, nową identyfikację graficzną, konkursy i aktywacje konsumenckie. Działania obejmą nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia oraz wsparcie PR. Całość zaplanowana jest do końca 2018 roku.

Stock Polska jest jednym z wiodących producentów wódek czystych i alkoholi smakowych, drugim największym producentem alkoholu w Polsce. Flagowe marki, takie jak Żołądkowa de Luxe od lat zajmują czołowe pozycje w swoich kategoriach.

Stock Polska stanowi ważną część międzynarodowej grupy Stock Spirits  Group. Specjalność Stock Polska to zarówno alkohole smakowe: Żołądkowa Gorzka, Lubelska, Saska oraz dynamicznie rozwijany portfel wódek czystych, w którym znajdują się Żołądkowa de Luxe, Stock Prestige, Amundsen, Orkisz, a także wódki Żubr i 1906.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (9 901) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane