REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Nowe etykiety, produkty i komunikacja marki Okocim

  • Autor: wirtualnemedia.pl/za dlahandlu.pl
  • Data: 05-10-2016, 10:08

Carlsberg Polska odświeża portfolio produktowe, komunikację oraz ujednolica szatę graficzną opakowań wszystkich wariantów piwa Okocim. Zmiany mają być powrotem do korzeni marki istniejącej na rynku od 170 lat. Firma szykuje nową kampanię - podają wirtualnemedia.pl

REKLAMA

Portfolio marki Okocim to obecnie cztery warianty piw w ujednoliconej szacie graficznej: Jasne Okocimskie, Mocne Dubeltowe, Mistrzowski Porter, Klasyczna Pszenica.

Na nowych etykietach widnieje również nowe logo - uwspółcześniona wersja dawnego logotypu wykorzystywanego od początków browaru aż do II wojny światowej. Na kształcie beczki są inicjały Jana Goetza, a obok data założenia browaru - 1845 rok.

Nowe etykiety obejmują całą butelkę. Dzięki takiemu znalazło się miejsce na umieszczenie informacji o recepturach, sugestie w jakim szkle najlepiej serwować dane piwo, a także piwne fakty.

Nowe piwa Okocim będą dostępne na terenie całego kraju od października w rekomendowanej cenie detalicznej 2,69 zł butelka i 11,99 zł czteropak puszki.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Gozzilla 30-11-2016, 22:02:
Zmusiłem się by kupić to piwo tak mocno reklamowane w tv. Przeczytałem wszelkie informacje jakie były zapisane na puszce. Info i prosta szata graficzna muszę przyznać zaintrygowały mnie. Opis spożycia tego piwa piękny. Gorzej z samym spożyciem. Pierwszy łyk i rozczarowanie. Strasznie płytkie to piwo.Żadnego posmaku . Wszelki smak utrzymuje się bardzo krótko. Pierwsze wrażenia mogę opisać muzycznie,tylko dół i górka ,żadnego środka. Dla mnie te trzy składniki(woda słód i chmiel) nie stanowią jedności ,jak w większości polskich piw.
  • hakob800 16-11-2016, 17:05:
Etykietka piwa OKOCIM MOCNE została zmieniona na OKOCIM MOCNE DUBELTOWE – jest beznadziejna graficznie, czy w ten sposób chcieliście przyciągnąć „żuli” z ulicy. Bo w tej chwili etykieta wygląda jak najgorszego i najtańszego piwa.
  • MARTIN 11-10-2016, 11:22:
Okocim odbija się od ściany do ściany, za częste te zmiany etykiet. Mam nadzieję że zostanie ostatnie godne uwagi ich piwo czyli "Okocim OK". Powinni nadal robić wersję "vintage" np. z "Zagłobą". Potężny minus za brak miejsca produkcji, dla mnie Okocim z Sierpca to nie Okocim.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 880) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH