Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Nowość od marki Dziki Sad – piwo o smaku czereśniowym

  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 12-04-2018, 11:50
Nowość od marki Dziki Sad – piwo o smaku czereśniowym
fot. materiały prasowe

Czereśnia rządzi latem. To niewątpliwie ulubiony owoc Polaków, który w wakacje króluje na polskich stołach. Właśnie po czereśnię sięgnęła marka Dziki Sad oferująca piwa o smaku owoców prosto z sadu. Od kwietnia w sprzedaży dostępny jest trzeci, obok Jabłka i Śliwki, wariant marki - Dziki Sad Czereśnia.

Dziki Sad to odpowiedź dla wszystkich konsumentów poszukujących napojów alkoholowych, które oprócz piwnej goryczki, mają także intensywny smak owoców. Dlatego marka tak dobrze odnalazła się na polskim rynku i w ubiegłym roku odnotowała ponad czterokrotny wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2016. Dziki Sad szybko zyskał liczne grono sympatyków, którzy docenili doskonały smak oraz oryginalne opakowanie, a kampania reklamowa o oryginalnej rodzinie sadowników i ich dzielnych pomocnikach jeżach, podbiła ich serca.

Polacy wciąż szukają nowych smaków i chętnie sięgają po nowości. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi Dziki Sad.

- Dziki Sad Czereśnia to unikalna propozycja piwa, której nie było do tej pory na polskim rynku. Czereśnia doskonale dopełnia portfolio Dzikiego Sadu, w którym są już królujące w polskich sadach jabłko i śliwka. Bardzo wysokie wyniki w testach smaku oraz unikalność wynikająca z niebanalnego połączenia charakteru piwa z czereśnią zadecydowały o rozwoju tego wariantu i wprowadzeniu go do sprzedaży. Sezon na Dziki Sad uważamy za otwarty – mówi Agnieszka Kłysz, Senior Group Brand Manager Crafty i Dziki Sad w Grupie Żywiec.

Dziki Sad Czereśnia łączy w sobie piwo (60%) oraz napój o smaku czereśni (40%). Podobnie jak dotychczasowe piwa marki zawiera 4,5% alkoholu i dostępny jest
w oryginalnych, żłobionych butelkach 400 ml.

Wprowadzenie nowego smaku na rynek wesprze silna komunikacja w mediach, działania w punktach sprzedaży oraz masowy sampling. Od kwietnia do ogólnopolskich stacji telewizyjnych powróci historia oryginalnej rodziny sadowników oraz ich nieodłącznych pomocników – jeży. Kampania przypomni konsumentom o dotychczasowych wariantach Dzikiego Sadu – Jabłku oraz Śliwce, a od maju zobaczymy nową odsłonę kampanii dedykowaną Czereśni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Fustb 30-04-2018, 00:57:
Wow uwielbiam DS ale jesli chodzi o takie prawdziwe piwo no to Perła. Najlepsza ze wszystkich

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 621) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.