Nowy konkurs marki Żywiec
Żywiec nieustannie udowadnia, że plastyczność i wieloznaczność języka polskiego stanowi ogromny potencjał do zabawy słowem. Przekonać można się o tym w rozpoczętej właśnie aktywacji marki – Żywcem dopełnij, pozwalającej stawić czoła językowym łamigłówkom i wyjść poza słowne schematy. Na zwycięzców czekają nagrody, które dopełnią marzeń.
W kolejnej już odsłonie słownych potyczek uczestnicy konkursu Żywcem dopełnij mają za zadanie tworzyć dopełniacze. Co to takiego? To zabawne, często nonsensowne dwuwersy, w których jeden element wyznacza cel, a drugi stanowi jego dopełnienie i podpowiada, co można zrobić,
aby go osiągnąć. Zaczynają się one od „Aby", „Żeby", „Jeśli", lub „Gdyby". Przykładowo: „Żeby walczyć o nagrodę, z Żywcem w słowną rusz przygodę".
Czemu służą dopełniacze? Pozwalają przełamać językową rutynę, zmierzyć się z wbrew pozorom niełatwą formą oraz wyzwolić własną kreatywność. W zabawie poza finezją i gotowością łamania lingwistycznych schematów liczą się pasja i chęć działania, które uczestnicy zawrą w konkursowych hasłach.
Na głodnych językowych wyzwań każdego dnia na stronie Grupy Żywiec czekają nowe zadania. Codziennie najlepszy dopełniacz nagradzany jest iPadem Air. Autor hasła tygodnia otrzyma 10 tysięcy złotych na realizację swojego marzenia. Dodatkowo, codziennie wyróżnionych zostanie pięć haseł, których twórcy zdobędą kartę podarunkową do salonów Empik o wartości 100 złotych oraz wyjątkową szklankę marki Żywiec. Najbardziej nietuzinkowych, pomysłowych i odważnych dopełniaczy będzie poszukiwać i nagradzać jury w wyjątkowym składzie: Mela Koteluk, Marek Raczkowski oraz Maciej Stuhr.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)