Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

O-I wprowadza na rynek butelkę ułatwiającą precyzyjne nalewanie piwa

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-10-2017, 14:32
O-I wprowadza na rynek butelkę ułatwiającą precyzyjne nalewanie piwa
fot. materiały prasowe

Dzięki współpracy O-I z producentami piw rzemieślniczych powstała nowa butelka umożliwiająca indywidualną kontrolę nad pianą podczas nalewania. Produkt został już wprowadzony na rynek w Ameryce Południowej, ale największy na świecie producent opakowań szklanych bada także potencjał europejskiego rynku browarniczego.

Niezależnie od tego czy jest delikatna czy obfita, dla pasjonatów piwa, piana to wyznacznik smaku i jakości jaką charakteryzuje się ten napój. O-I, największy na świecie producent opakowań szklanych, zaprojektował innowacyjną butelkę, która pozwala na bardziej precyzyjne nalewanie piwa. To ważne dla twórców rzemieślniczych  i kraftowych produktów z klasy premium, których klienci szczególną wagę przywiązują  do celebracji konsumpcji.

Niezwykłą cechą butelki jest asymetryczny kształt szyjki. Z jednej strony smukłej szyi, między korpusem a otworem, biegnie przekątne połączenie. W zależności od obrotu i kąta trzymania butelki, nalewający ma wpływ na sposób, w jaki piwo wypełnia szklankę.

To innowacyjne rozwiązanie stworzone przez O-I jest aktualnie stosowane przez browarników w Ameryce Południowej, a od jesieni butelki dostępne są w wybranych sklepach w Brazylii. Dwie marki z brazylijskiego stanu Paraná, „Von Borstel” z Londriny i "Bodebrown” z Kurtyby, oferują swoim klientom możliwość bardziej precyzyjnego nalewania, a tym samym związany z nową butelką specjalny rytuał podawania. W Europie O-I bada potencjał rynku i sprawdza, czy europejscy browarnicy mogą być zainteresowani używaniem MyPour w kreowaniu elementów wyróżniających ich markę.

- Ta funkcja może być interesująca dla mikrobrowarów i niszowych dostawców. Wiemy, że dla pasjonatów piw kraftowych i rzemieślniczych, picie piwa to rytuał. Dzięki kształtowi butelki MyPour i zmianie sposobu serwowania, to doświadczenie może być jeszcze głębsze – wyjaśnia Steffi Lenz, Innovation Project Manager w O-I.

Browary, które już używają MyPour, są przekonane o wartości dodanej jaką przynosi ta butelka. Dla Marcusa von Bortsela, właściciela browaru Von Bortsel, nowe opakowanie daje przewagę konkurencyjną, odróżniając jego produkt w sklepach i wzmacniając relację konsumenta z marką. Bodebrown wprowadził swoje produkty na rynek w Kurtybie i São Paulo w maju. Mocno wierzymy w siłę z jaką opakowanie może pokazać konsumentowi profil produktu, a Artesanal 500 wzmacnia nasz wyrazisty i innowacyjny charakter – mówi Samuel Cavalcanti, założyciel marki Bodebrown.

Owens-Illinois, Inc. to największy na świecie producent opakowań szklanych, z którego produktów korzystają największe firmy z sektora napojów i artykułów spożywczych. W 2016 roku przychody O-I wyniosły 6,7 mld USD. Spółka zatrudnia ponad 27 000 osób w 78 zakładach w 23 krajach a jej główna siedziba znajduje się w Perrysburgu, w amerykańskim stanie Ohio. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH