Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ostoya Vodka spektakularnie zwiększyła sprzedaż w ostatnim roku

  • Autor: BW, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-10-2017, 15:52
Ostoya Vodka spektakularnie zwiększyła sprzedaż w ostatnim roku
fot. Wyborowa Pernod Ricard

Marka Ostoya Vodka, której producentem i właścicielem jest Wyborowa Pernod Ricard, spektakularnie zwiększyła sprzedaż w ciągu ostatniego roku - mówi Karol Krekora, Senior Brand Manager odpowiedzialny za markę Ostoya w Wyborowa Pernod Ricard.

- Wprowadzona w 2015 roku wódka Ostoya konsekwentnie utrwala się w świadomości konsumentów jako produkt top premium zgodny z definicją Polskiej Wódki. Dzięki prowadzonym działaniom, wśród których istotnym elementem jest kampania Ostoya dla wilków, znajomość marki nieustannie rośnie (wg VODKA BEM, Wave XIII, IQS, 02.2017) - mówi Karol Krekora, Senior Brand Manager odpowiedzialny za markę Ostoya w Wyborowa Pernod Ricard.

- Odzwierciedleniem sukcesu są przede wszystkim spektakularne wyniki sprzedażowe wódki Ostoya z wolumenowym przyrostem na poziomie 30 proc. w ostatnim roku. W tym czasie cały rynek top premium clear wzrósł o 16 proc. O najwyższej jakości wódki Ostoya świadczy aż 11 medali zdobytych w prestiżowych konkursach międzynarodowych – dodaje.

Karol Krekora podając wyniki marki Ostoya i rynku top premium clear opierał się na danych firmy badawczej  Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty – metoda paragonowa, Sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe, Kioski), zmiana sprzedaży wolumenowej, skumulowane okresy VII 2015 – VI 2016 i VII 2016 – VI 2017, kategoria: wódka, segmenty cenowe.

Wyborowa Pernod Ricard w marcu 2015 roku wprowadziła na rynek nową wódkę z segmentu top premium Ostoya Vodka, a przed jej wprowadzeniem na rynek prace nad nią trwały blisko dwa lata. To pierwsza pszeniczna Polska Wódka w portfolio Wyborowa Pernod Ricard. Wprowadzenie tego produktu premium do portfolio jest wynikiem konsekwentnej realizacji strategii premiumizacji oferty Wyborowa Pernod Ricard oraz umacniania i poszerzania oferty wódek. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 340) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH