Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Pernod Ricard chce, by marka Absolut przyciągała młodych klientow

Marka Absolut zamierza przyciągać młodych konsumentów do 35 roku życia. W tym celu wódki smakowe Absolut kompletnie odmieniły ostatnio swój wygląd. Przedstawiciele firmy nowy design swoich produktów określali mianem "najbardziej dramatycznych zmian w historii marki".


Autor: adweek.com
Data: 20-09-2013, 10:43

- Odpowiedni design to element strategii marki Absolut i jej identyfikacji - zdradza w rozmowie z serwisem adweek.com Anna Kamjou, globalna dyrektor ds. designu w marce, której właścicielem jest spółka Pernod Ricard. Spółka do 11 wódek smakowych marki Absolut chce przyciągać przede wszystkim klientów do 35 roku życia. Na nowych butelkach tych produktów znajdą się abstrakcyjne, ekspresjonistyczne obrazy, które mają zastąpić tradycyjny design z owocami bezpośrednio informującymi o tym, jaki smak ma dana wódka. - Młodzi ludzie dostrzegają nasz design, rozumieją go w intuicyjny sposób. Angażuje on ich emocjonalnie - mówi Kamjou. Przy okazji zdradza, że butelki wódki Absolut w najbliższej przyszłości nie będą przechodzić już większych zmian.

Wódka Absolut to trzeci największy brand na świecie w tej kategorii. Sprzedawana jest w 126 krajach. Produkowana jest w południowej Szwecji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Pernod Ricard RSS ALERT    /    Absolut RSS ALERT    /    wódki smakowe RSS ALERT    /    wódka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.227.240.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.