REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Pernod Ricard Polska liczy na powtórzenie dobrych wyników sprzedaży wódek i whisky

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 24-10-2013, 14:23
Pernod Ricard Polska liczy na powtórzenie dobrych wyników sprzedaży wódek i whisky
Guillaume Girard-Reydet, prezes zarządu Wyborowa SA/Pernod Ricard Polska fot. Pernod Ricard Polska

Pernod Ricard Polska, producent wódki Wyborowa, liczy na powtórzenie dobrych wyników sprzedaży jego wódek i whisky w Polsce. Spodziewa się, że w roku finansowym 2013/2014 wzrost sprzedaży w tych segmentach będzie na podobnym poziomie co w roku 2012/2013 zakończonym w czerwcu.

REKLAMA

Guillaume Girard-Reydet, prezes zarządu Wyborowa SA oraz Pernod Ricard Polska mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl, że spółka planuje skoncentrować się w roku obrotowym 2013/2014, który kończy się w czerwcu 2014 roku, m.in. na produktach premium, ale też na whisky i wódkach smakowych.

- Nasz plan na kolejny rok nadal będzie koncentrować się na produktach premium. Oferujemy zróżnicowane produkty (... ) Dbamy o to by zaskakiwać naszych klientów czy to nowymi opakowaniami, recepturami produktów czy rozwojem oferty - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Girard-Reydet.

- Obserwując dwie najważniejsze kategorie, czyli wódki i whisky, w kolejnym roku budżetowym spodziewamy się porównywalnego do tegorocznego wzrostu sprzedaży - dodaje.

W roku finansowym 2012/2013 zakończonym 30 czerwca, sprzedaż Wyborowej wzrosła globalnie o 5 proc.

W 2012/2013 roku sprzedaż netto Pernod Ricard w Polsce wzrosła o 2 proc., głównie dzięki sprzedaży wódki Wyborowa oraz takich marek jak Absolut (wzrost sprzedaży netto o 7 proc.), Chivas Regal (wzrost o 12 proc.) oraz Passport (wzrost 16 proc.).

Umocnienie pozycji w Polsce na rynku whisky

Pernod Ricard Polska ocenia, że nadal uda jej się umacniać pozycję na polskim rynku whisky.

- Nasza firma to nie tylko wódki, ale także szeroka oferta alkoholi importowanych z ważną dla nas kategorią, czyli whisky - zaznacza prezes.

-Rynek whisky nadal będzie dynamicznie się rozwijał, a my jesteśmy na nim silnie obecni, co dodatkowo gwarantuje nam umocnienie swojej pozycji - dodaje. 

Girard-Reydet podkreśla, że rynek whisky, który jest bardzo istotnym segmentem rynku alkoholowego w Polsce, będzie w kolejnych latach nadal rozwijał się w naszym kraju tak dynamicznie jak do tej pory.

Polski rynek whisky to szacunkowo około 15 mln litrów sprzedaży rocznie, a w tym segmencie rynku Pernod Ricard Polska jest jednym z głównych graczy w Polsce.

Sprzedaż wódek Pernod w Polsce będzie rosła

Pernod Ricard Polska wierzy też w rynek wódki w Polsce i chce nadal zwiększać tu jej sprzedaż i udziały w rynku.

- Wierzymy też w rynek wódki, na którym udaje nam się poprawić pozycję - mówi prezes Pernod Ricard Polska.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (22 870) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH