REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Pernod Ricard Polska skoncentruje się na wódkach smakowych, whisky i wódkach premium

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-08-2013, 19:04
Pernod Ricard Polska skoncentruje się na wódkach smakowych, whisky i wódkach premium
Guillaume Girard-Reydet, prezes zarządu Wyborowa SA/Pernod Ricard Polska

Pernod Ricard Polska, dystrybutor i producent alkoholi mocnych, ocenia, że ważnym segmentem dla firmy jest segment wódek smakowych oraz segment whisky. Oba segmenty spółka w Polsce chce rozwijać, a w przypadku wódek skoncentrować się na segmencie premium.

REKLAMA

- Nie zapominajmy także o wódkach smakowych. Dla Pernod Ricard Polska to niezwykle ważny segment. Odważne wejście z niestandardowymi recepturami smakowymi Wyborowa Smaki Świata oraz konsekwentne poszerzanie portfolio owocuje wzrostami udziałów w rynku, dlatego w nadchodzącym roku planujemy kolejne nowości - mówi Guillaume Girard-Reydet, prezes zarządu Wyborowa SA oraz Pernod Ricard Polska.

- Ważnym trendem w ubiegłym roku był również rozwój kategorii whisky. To bardzo istotny segment rynku alkoholowego w Polsce. Liderem wartościowym (z wyłączeniem dyskontów) wśród najlepiej sprzedających się szkockich whisky jest marka Ballantine's Finest - czyni to rynek polski trzecim największym na całym świecie. Chivas Regal, Jameson i Passport także konsekwentnie umacniają swoją pozycję na rynku - dodaje.

W kolejnym roku obrotowym, kończącym się 30 czerwca 2014, Pernod Ricard Polska chce też skoncentrowac się na segmencie wódek premium.

- Pewne jest to, że nasz plan na kolejny rok nadal będzie koncentrować się na produktach premium. Oferujemy zróżnicowane produkty, z bogatą historią i wyjątkowym smakiem, dbamy o to by towarzyszyły naszym konsumentom w wyjątkowych chwilach. Dbamy o to by zaskakiwać naszych klientów czy to nowymi opakowaniami, recepturami produktów czy rozwojem oferty - mówi Girard-Reydet.

- Konsekwentnie będziemy zachęcać naszych konsumentów do dalszego eksplorowania świata whisky proponując im wyższe roczniki whisky takich jak Chivas Regal, Royal Salute, The Glenlivet oraz Aberlour - dodaje.

- Segment wódek to przede wszystkim dbałość o jakość, ale również innowacje. Planujemy nadal zaskakiwać konsumentów ciekawymi wódkami smakowymi tak jak miało to miejsce ubiegłym roku, kiedy to odważnie rozszerzyliśmy ofertę Wyborowa Smaki Świata,
Luksusowej i Pana Tadeusza - mówi także.

Ważnym elementem portfolio Pernod Ricard Polska pozostanie również segment win.

- Dynamicznie rozwijającym się segmentem są również wina, które pozostaną ważnym elementem naszego portfolio. Postaramy się aby takie marki jak Jacob's Creek czy Campo Viejo jeszcze częściej pojawiały się na polskich stołach - mówi prezes Pernod Ricard Polska.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 587) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH