Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pernod Ricard Polska będzie mocniej rozwijać segment win

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-10-2013, 08:59
Pernod Ricard Polska stawia na segment wina
fot. PTWP

Pernod Ricard Polska, producent alkoholi mocnych, będzie mocniej rozwijać segment win i szampanów poprzez zwiększenie sprzedaży istniejących na polskim rynku marek grupy, a także wprowadzanie kolejnych - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Guillaume Girard-Reydet, prezes zarządu Wyborowa SA i Pernod Ricard Polska.

- Konsekwentnie rozwijamy naszą ofertę win i szampanów. Aktualnie w portfolio mamy australijskie wino Jacob's Creek w wielu wariantach i zdecydowanie chcemy inwestować w tę markę i rozwijać jej sprzedaż - mówi serwisowi portalspozywczy.pl prezes Guillaume Girard-Reydet.

- Drugim winem w naszym portfolio, które także będziemy proponować konsumentom jest hiszpańskie Campo Viejo, które jest w naszych rękach dopiero od kilku miesięcy. Oczywiście jako Francuz nie mogę nie wspomnieć o szampanach wśród których znajduje się Mumm - dodaje.

- Niewątpliwie bardzo ciekawą nowością na polskim rynku jest Lillet. To wino z Bordeaux. Bardzo specyficzne, pite jako aperitif, które wprowadziliśmy na rynek ponad miesiąc temu. Zanim wprowadzimy je na stałe do sprzedaży sprawdzamy jak wpisze się ono w gust Polaków, którzy lubią próbować nowości - mówi również.

Pernod Ricard Polska to część globalnego holdingu alkoholowego Pernod Ricard, obecnego na ponad 70 rynkach świata. Koncern jest producentem, właścicielem i dystrybutorem takich marek alkoholi jak między innymi: Absolut Vodka, Ballantine's, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob's Creek, G.H. Mumm.

W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding nabył Polmos Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa, która w strategii koncernu stała się jedną z kluczowych marek do ekspansji międzynarodowej.

Grupa jest też właścicielem takich lokalnych marek wódki, takich jak Wyborowa, Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska Wódka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 785) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 330)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH