Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Alkohole i używki

Pernod Ricard: Segment wódek top premium będzie się nadal rozwijał

Pernod Ricard ocenia, że segment wódek top premium, do którego należy m.in. jego wódka Absolut, będzie się w dalszym ciągu rozwijał - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dorota Durakiewicz, Senior Brand Manager, Pernod Ricard Polska.

Pernod Ricard: Segment wódek top premium będzie się nadal rozwijał
Dorota Durakiewicz, Senior Brand Manager, Pernod Ricard Polska fot. Pernod Ricard Polska

- Jestem optymistką i uważam, że segment wódek top premium będzie się w dalszym ciągu rozwijać - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dorota Durakiewicz.

Ocenia też, że dynamika sprzedaży wódki Abolut w 2013 roku powinna być dodatnia.

- Dynamika będzie oczywiście dodatnia. Segment wódek top premium, w którym obecny jest ABSOLUT, jest bardzo stabilny. Marka sukcesywnie umacnia swoją pozycję notując wzrost sprzedaży na poziomie 9,9 proc. (za Nielsen, cała Polska, sprzedaż ilościowa MAT Październik 2013 r.) To dobry wynik - zaznacza Durakiewicz.

- Segment top premium jest dosyć stabilny, a pozycja ABSOLUTA systematycznie się umacnia - marka odnotowała wzrosty na poziomie 9,9 proc. (...) To produkt ikona, którego konsumenci chętnie poszukują na półce - podkreśla.

- Dodatkowo na atrakcyjność naszej oferty wpływa to, że często wprowadzamy na rynek limitowane edycje, które są szczególnie atrakcyjne dla osób, które znają i cenią nasze produkty, a z drugiej strony zachęcają do pierwszego kontaktu z marką - mówi również.

Koncern Pernod Ricard postanowił odmienić wizerunek swojej wódki Absolut. Z logo produktu we wszystkich miejscach oprócz butelki znikną napisy "Vodka" oraz "Country of Sweden", a pozostanie jedynie sama nazwa marki. Takie posunięcie ma uwolnić większy potencjał marketingowy.

Zmiana wizerunku wódki Absolut to element nowej strategii marketingowej Pernod Ricard, nazwanej "Transform Today", której głównym założeniem jest postawienie na większą kreatywność. Zmiany zaczęły być wprowadzane 7 stycznia 2014 r., w pierwszej kolejności na stronie internetowej wódki. Poprzednie kampanie promujące Absolut były bardziej statyczne i skupiały się na dziedzictwie wódki.

Pernod Ricard Polska to część globalnego holdingu alkoholowego Pernod Ricard, obecnego na ponad 70 rynkach świata. Koncern jest producentem, właścicielem i dystrybutorem takich marek alkoholi jak między innymi: Absolut Vodka, Ballantine's, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob's Creek, G.H. Mumm.

W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding nabył Polmos Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa, która w strategii koncernu stała się jedną z kluczowych marek do ekspansji międzynarodowej.
Grupa jest też właścicielem takich lokalnych marek wódki, takich jak Wyborowa, Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska Wódka.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dorota Durakiewicz RSS ALERT    /    Pernod Ricard RSS ALERT    /    Pernod Ricard Polska RSS ALERT    /    Absolut RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    alkohole premium RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.209.80.87
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.