Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pernod Ricard: Segment wódek top premium będzie się nadal rozwijał

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-01-2014, 13:40
Pernod Ricard: Segment wódek top premium będzie się nadal rozwijał
Dorota Durakiewicz, Senior Brand Manager, Pernod Ricard Polska fot. Pernod Ricard Polska

Pernod Ricard ocenia, że segment wódek top premium, do którego należy m.in. jego wódka Absolut, będzie się w dalszym ciągu rozwijał - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dorota Durakiewicz, Senior Brand Manager, Pernod Ricard Polska.

- Jestem optymistką i uważam, że segment wódek top premium będzie się w dalszym ciągu rozwijać - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dorota Durakiewicz.

Ocenia też, że dynamika sprzedaży wódki Abolut w 2013 roku powinna być dodatnia.

- Dynamika będzie oczywiście dodatnia. Segment wódek top premium, w którym obecny jest ABSOLUT, jest bardzo stabilny. Marka sukcesywnie umacnia swoją pozycję notując wzrost sprzedaży na poziomie 9,9 proc. (za Nielsen, cała Polska, sprzedaż ilościowa MAT Październik 2013 r.) To dobry wynik - zaznacza Durakiewicz.

- Segment top premium jest dosyć stabilny, a pozycja ABSOLUTA systematycznie się umacnia - marka odnotowała wzrosty na poziomie 9,9 proc. (...) To produkt ikona, którego konsumenci chętnie poszukują na półce - podkreśla.

- Dodatkowo na atrakcyjność naszej oferty wpływa to, że często wprowadzamy na rynek limitowane edycje, które są szczególnie atrakcyjne dla osób, które znają i cenią nasze produkty, a z drugiej strony zachęcają do pierwszego kontaktu z marką - mówi również.

Koncern Pernod Ricard postanowił odmienić wizerunek swojej wódki Absolut. Z logo produktu we wszystkich miejscach oprócz butelki znikną napisy "Vodka" oraz "Country of Sweden", a pozostanie jedynie sama nazwa marki. Takie posunięcie ma uwolnić większy potencjał marketingowy.

Zmiana wizerunku wódki Absolut to element nowej strategii marketingowej Pernod Ricard, nazwanej "Transform Today", której głównym założeniem jest postawienie na większą kreatywność. Zmiany zaczęły być wprowadzane 7 stycznia 2014 r., w pierwszej kolejności na stronie internetowej wódki. Poprzednie kampanie promujące Absolut były bardziej statyczne i skupiały się na dziedzictwie wódki.

Pernod Ricard Polska to część globalnego holdingu alkoholowego Pernod Ricard, obecnego na ponad 70 rynkach świata. Koncern jest producentem, właścicielem i dystrybutorem takich marek alkoholi jak między innymi: Absolut Vodka, Ballantine's, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob's Creek, G.H. Mumm.

W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding nabył Polmos Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa, która w strategii koncernu stała się jedną z kluczowych marek do ekspansji międzynarodowej.
Grupa jest też właścicielem takich lokalnych marek wódki, takich jak Wyborowa, Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska Wódka.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 394) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH