Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pernod Ricard wprowadzi na polski rynek marki alkoholi jeszcze niedostępne w Polsce

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-11-2013, 15:35
Pernod Ricard wprowadzi na polski rynek marki alkoholi jeszcze niedostępne w Polsce
Guillaume Girard-Reydet, prezes zarządu Wyborowa SA/Pernod Ricard Polska

Pernod Ricard Polska, producent alkoholi mocnych, nie planuje na razie akwizycji ani też sprzedaży marek z portfolio. Spółka będzie wprowadzać na polski rynek marki z globalnej oferty koncernu, które są jeszcze w Polsce niedostępne - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Guillaume Girard-Reydet, prezes zarządu Wyborowa SA i Pernod Ricard Polska.

- Nie przewidujemy żadnych akwizycji, ponieważ mamy fantastyczne, szerokie i różnorodne portfolio marek, które jest odpowiedzią na upodobania polskiego konsumenta - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Girard-Reydet.

- Będziemy raczej wprowadzać na polski rynek produkty z naszej globalnej oferty, które są w kraju jeszcze nie dostępne - dodaje.

- Nie planujemy też zmniejszenia portfolio - mówi również.

Prezes Girard-Reydet zapowiada także, że koncern będzie inwestować nie tylko w ofertę pełnej gamy produktów, ale też w budowanie wiedzy polskiego konsumenta np. o whisky.

- Oczywiście będziemy inwestować w polski rynek i w polskiego konsumenta oferując nie tylko pełną gamę jakościowych trunków, ale także budując jego wiedzę - mówi prezes.

- Pracujemy nad specjalną platformą, dzięki której konsumenci będą mogli rozszerzyć swoją wiedzę o whisky. Promujemy także niezwykle istotny dla całej branży producentów alkoholu temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu - dodaje.

Pernod Ricard Polska to część globalnego holdingu alkoholowego Pernod Ricard, obecnego na ponad 70 rynkach świata.

Koncern jest producentem, właścicielem i dystrybutorem takich marek alkoholi jak między innymi: Absolut Vodka, Ballantine's, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob's Creek, G.H. Mumm.

W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding nabył Polmos Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa, która w strategii koncernu stała się jedną z kluczowych marek do ekspansji międzynarodowej.

Grupa jest też właścicielem takich lokalnych marek wódki, takich jak Wyborowa, Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska Wódka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 780) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH