Pernod Ricard wprowadzi na polski rynek marki alkoholi jeszcze niedostępne w Polsce

Pernod Ricard Polska, producent alkoholi mocnych, nie planuje na razie akwizycji ani też sprzedaży marek z portfolio. Spółka będzie wprowadzać na polski rynek marki z globalnej oferty koncernu, które są jeszcze w Polsce niedostępne - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Guillaume Girard-Reydet, prezes zarządu Wyborowa SA i Pernod Ricard Polska.
- Nie przewidujemy żadnych akwizycji, ponieważ mamy fantastyczne, szerokie i różnorodne portfolio marek, które jest odpowiedzią na upodobania polskiego konsumenta - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Girard-Reydet.
- Będziemy raczej wprowadzać na polski rynek produkty z naszej globalnej oferty, które są w kraju jeszcze nie dostępne - dodaje.
- Nie planujemy też zmniejszenia portfolio - mówi również.
Prezes Girard-Reydet zapowiada także, że koncern będzie inwestować nie tylko w ofertę pełnej gamy produktów, ale też w budowanie wiedzy polskiego konsumenta np. o whisky.
- Oczywiście będziemy inwestować w polski rynek i w polskiego konsumenta oferując nie tylko pełną gamę jakościowych trunków, ale także budując jego wiedzę - mówi prezes.
- Pracujemy nad specjalną platformą, dzięki której konsumenci będą mogli rozszerzyć swoją wiedzę o whisky. Promujemy także niezwykle istotny dla całej branży producentów alkoholu temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu - dodaje.
Pernod Ricard Polska to część globalnego holdingu alkoholowego Pernod Ricard, obecnego na ponad 70 rynkach świata.
Koncern jest producentem, właścicielem i dystrybutorem takich marek alkoholi jak między innymi: Absolut Vodka, Ballantine's, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob's Creek, G.H. Mumm.
W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding nabył Polmos Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa, która w strategii koncernu stała się jedną z kluczowych marek do ekspansji międzynarodowej.
Grupa jest też właścicielem takich lokalnych marek wódki, takich jak Wyborowa, Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska Wódka.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!