Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pernod Ricard wprowadzi na polski rynek marki alkoholi jeszcze niedostępne w Polsce

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 04-11-2013, 15:35
Pernod Ricard wprowadzi na polski rynek marki alkoholi jeszcze niedostępne w Polsce
Guillaume Girard-Reydet, prezes zarządu Wyborowa SA/Pernod Ricard Polska

Pernod Ricard Polska, producent alkoholi mocnych, nie planuje na razie akwizycji ani też sprzedaży marek z portfolio. Spółka będzie wprowadzać na polski rynek marki z globalnej oferty koncernu, które są jeszcze w Polsce niedostępne - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Guillaume Girard-Reydet, prezes zarządu Wyborowa SA i Pernod Ricard Polska.

- Nie przewidujemy żadnych akwizycji, ponieważ mamy fantastyczne, szerokie i różnorodne portfolio marek, które jest odpowiedzią na upodobania polskiego konsumenta - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Girard-Reydet.

- Będziemy raczej wprowadzać na polski rynek produkty z naszej globalnej oferty, które są w kraju jeszcze nie dostępne - dodaje.

- Nie planujemy też zmniejszenia portfolio - mówi również.

Prezes Girard-Reydet zapowiada także, że koncern będzie inwestować nie tylko w ofertę pełnej gamy produktów, ale też w budowanie wiedzy polskiego konsumenta np. o whisky.

- Oczywiście będziemy inwestować w polski rynek i w polskiego konsumenta oferując nie tylko pełną gamę jakościowych trunków, ale także budując jego wiedzę - mówi prezes.

- Pracujemy nad specjalną platformą, dzięki której konsumenci będą mogli rozszerzyć swoją wiedzę o whisky. Promujemy także niezwykle istotny dla całej branży producentów alkoholu temat odpowiedzialnego spożywania alkoholu - dodaje.

Pernod Ricard Polska to część globalnego holdingu alkoholowego Pernod Ricard, obecnego na ponad 70 rynkach świata.

Koncern jest producentem, właścicielem i dystrybutorem takich marek alkoholi jak między innymi: Absolut Vodka, Ballantine's, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob's Creek, G.H. Mumm.

W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding nabył Polmos Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa, która w strategii koncernu stała się jedną z kluczowych marek do ekspansji międzynarodowej.

Grupa jest też właścicielem takich lokalnych marek wódki, takich jak Wyborowa, Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska Wódka.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 610) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH