Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Pernod Ricard zaczyna pierwszą globalną kampanię korporacyjną pod hasłem „Be A Convivialist!” (badanie)

Grupa Pernod Ricard zaczyna pierwszą globalną kampanię korporacyjną pod hasłem „Be A Convivialist!”. W ramach kampania zostało przeprowadzone globalne badanie, z którego wynika, że w dzisiejszym świecie Conviviality, czyli serdeczności, gościnności, czy towarzyskości zdaje się być coraz mniej.

Pernod Ricard zaczyna pierwszą globalną kampanię korporacyjną pod hasłem „Be A Convivialist!” (badanie)
fot. materiały prasowe

Grupa Pernod Ricard od wielu lat realizuje swoje działania w oparciu o wizję „Creators of Conviviality”. Ideą firmy jest Conviviality – wartość oznaczająca tworzenie serdecznej atmosfery, odzwierciedlająca gościnność, towarzyskość, ciepło i radość płynącą z chwil spędzonych z bliskimi. Jednak w dzisiejszym świecie Conviviality zdaje się być coraz mniej, a potrzebujemy jej bardziej niż kiedykolwiek. Takie wnioski wyłaniają się z globalnego badania przeprowadzonego przez OpinionWay w 11 krajach na 5 kontynentach, z udziałem prawie 11 500 respondentów. Wyniki te stały się podstawą rozpoczynającej się właśnie globalnej kampanii 360° Grupy Pernod Ricard. Jest ona swoistym wezwaniem, aby w świecie, który coraz mniej miejsca pozostawia na Conviviality, nadal praktykować tę sztukę.

Główne wnioski z badania przeprowadzonego w ramach kampanii są następujące:

o   91% respondentów uważa, iż Conviviality przekłada się na dobre samopoczucie,

o   61% jest zdania, że w obecnym świecie znaczenie tej idei jest mniejsze niż jeszcze 5 lat temu.

o   Największymi pesymistami są Francuzi (82%), a po nich Niemcy (73%).

o   67% Millenialsów (osób w wieku 18-34 lat) żałuje, że coraz rzadziej spotyka się z przyjaciółmi z powodu korzystania z mediów społecznościowych.

o   Za mistrzów kreowania serdecznej atmosfery spotkań uważają się mieszkańcy Meksyku, za którymi plasują się kolejno obywatele Hiszpanii, Brazylii, Chin oraz Indii.

Kluczowym elementem nowej kampanii Grupy Pernod Ricard jest film dokumentalny zatytułowany „The Power of Conviviality”, zrealizowany przez studio Elephant At Work. Celem filmu było zebranie autentycznych opowieści ludzi z całego świata, mówiących o tym, jaką rolę Conviviality pełni w ich życiu. Z zebranego materiału wyłania się inspirowany prawdziwym życiem obraz, ukazujący chwile spędzone z innymi jako źródło szczerej radości.

Ekipa filmowa odwiedziła 12 różnych miejsc na świecie, pokazując wiele różnorodnych zachowań towarzyskich: od spotkania w barze karaoke w Szanghaju, przez wspólne wyjście przyjaciół w Marsylii, elegancki obiad w Nowym Orleanie, świętowanie Sylwestra w Berlinie, po spędzanie czasu w barze na Brooklynie i ślub na Goa. Każda z tych okazji ilustruje uniwersalną potrzebę bycia razem w świecie, w którym ludzie pozostają ze sobą w nieustającym kontakcie, a jednak coraz rzadziej znajdują czas na spotkania twarzą w twarz.

więcej informacji:

branża spirytusowa RSS ALERT    /    Pernod Ricard RSS ALERT    /    Wyborowa Pernod Ricard RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.207.78.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.