Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Pernod Ricard: Zmienia się sposób konsumpcji alkoholu w Polsce

  • Autor: Barbara Woźniak, portalspozywczy.pl
  • Data: 23-01-2014, 12:09
Pernod Ricard: Zmienia się sposób konsumpcji alkoholu w Polsce
Dorota Durakiewicz, Senior Brand Manager, Pernod Ricard Polska fot. Pernod Ricard Polska

Pernod Ricard ocenia, że zmienia się sposób konsumpcji alkoholu w Polsce. Polacy piją mniej wódki czystej, a bardzo pozytywnie reagują na wódki smakowe i są też bardzo otwarci na wszelkiego rodzaju innowacje - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dorota Durakiewicz, Senior Brand Manager, Pernod Ricard Polska.

- Zmienia się sposób konsumpcji alkoholu w Polsce. Od kilku lat rynek wódki się zmniejsza. Obserwujemy, że Polacy piją mniej wódki czystej, bardzo pozytywnie jednak reagują na wódki smakowe i są bardzo otwarci na wszelkiego rodzaju innowacje - mówi Dorota Durakiewicz.

Podkreśla, że na dynamikę sprzedaży alkoholi mocnych w Polsce w 2014 roku na pewno będzie miała wpływ styczniowa podwyżka akcyzy.

W kolejnych latach może nadal rozwijać się wzrost zainteresowania m.in. wódkami smakowymi, czy nowymi smakami wódek.

- Wśród wyraźnych trendów jest wzrost zainteresowania i konsumpcji wódek smakowych. Polacy są otwarci na nowe smaki i chętnie ich próbują, pozytywnie reagują również na edycje limitowane, on-packi. Próbują też wódek nie tylko w postaci shootow, ale również koktajli, co zachęca do eksperymentowania z tak klasycznym alkoholem jakim jest wódka - mówi Durakiewicz.

Pernod Ricard Polska to część globalnego holdingu alkoholowego Pernod Ricard, obecnego na ponad 70 rynkach świata. Koncern jest producentem, właścicielem i dystrybutorem takich marek alkoholi jak między innymi: Absolut Vodka, Ballantine's, Chivas Regal, Jameson, Martell, Beefeater, Malibu, Havana Club, Kahlua, Ricard, Jacob's Creek, G.H. Mumm.

W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding nabył Polmos Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa, która w strategii koncernu stała się jedną z kluczowych marek do ekspansji międzynarodowej.

Grupa jest też właścicielem takich lokalnych marek wódki, jak Wyborowa, Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska Wódka.

Podobał się artykuł? Podziel się!
Browary liczą na lepszy rok POPRZEDNI ARTYKUŁ

Browary liczą na lepszy rok

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 944) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH