Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Piątka najciekawszych polskich start-upów powalczy o udział w finale konkursu Chivas Venture

Za nami kolejny etap piątej edycji konkursu Chivas Venture dla start-upów zaangażowanych społecznie. Znamy już pięciu finalistów, którzy 15 stycznia 2020 roku powalczą o tytuł zwycięzcy polskiej edycji i udział w globalnym finale w Kanadzie. Stawka jest niezwykle wysoka – udział w Chivas Venture to nie tylko szansa na nagrodę z puli wynoszącej milion dolarów, lecz także wiedza, doświadczenie i networking.

Piątka najciekawszych polskich start-upów powalczy o udział w finale konkursu Chivas Venture
fot. materiały prasowe

Marka Chivas od 2014 roku nieustannie wspiera zaangażowanie i pomysłowość społecznych przedsiębiorców, organizując konkurs Chivas Venture. Podzielony jest on na dwa etapy: lokalny oraz międzynarodowy, a jego celem jest wyłonienie najciekawszych oraz najlepiej rokujących start-upów, które poprzez swoje działania zmieniają świat na lepsze.

Spośród wielu zgłoszeń, jury w pierwszym, lokalnym, etapie konkursu wyłoniło dziesięć najlepszych start-upów. Półfinaliści mieli szansę uczestniczyć w specjalnie przygotowanych szkoleniach poprowadzonych przez doświadczonych ekspertów pomagających przedsiębiorcom w świadomym budowaniu kompetencji. Wśród nich znaleźli się m.in. Piotr Bucki i Kamil Kozieł, którzy wprowadzili uczestników w świat psychologii komunikacji, prezentacji i pitchu czy Bartosz Majewski, który odkrył przed nimi tajniki sprzedaży oraz zarządzania czasem poświęcanym pracy. Warsztaty zostały zorganizowane już po raz trzeci, nie wpisywały się w globalny harmonogram konkursu, lecz stanowiły dodatkową wartość dla uczestników polskiej edycji. Wszystko po to, aby z benefitów, jakie daje konkurs mogło skorzystać więcej firm, niż tylko zwycięzca.

Udział w konkursie Chivas Venture to nie tylko szansa na pozyskanie wsparcia finansowego, lecz także bycie częścią wyjątkowej platformy wymiany myśli, gdzie uczestnicy mogą podyskutować o własnej interpretacji sukcesu, uczyć się od siebie i wymieniać doświadczenia związane z prowadzeniem startupu. Sukces według marki Chivas to wyjątkowa kompozycja wartości i talentów, które razem składają się na unikalną całość, a Chivas Venture jest odzwierciedleniem tego podejścia, dlatego marka wspiera ludzi, dla których sukces oznacza coś znacznie więcej niż tylko zyski. – mówi Agnieszka Radziszewska, Senior Brand Manager Chivas Regal w Wyborowa Pernod Ricard.

Spośród piątki powyższych finalistów lokalnego etapu Chivas Venture, 15 stycznia 2020 roku zostanie wyłoniony laureat, który będzie reprezentował Polskę podczas globalnej uroczystości rozstrzygnięcia konkursu, a wcześniej – w kwietniu – powalczy z finalistami z innych krajów w globalnym głosowaniu internautów o nagrodę w wysokości 50 tys. dolarów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Chivas RSS ALERT    /    whisky RSS ALERT    /    Pernod Ricard Polska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.214.184.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.