Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Pilsner z kampanią outdoorową w Warszawie oraz Krakowie

W Warszawie oraz Krakowie powstały wyjątkowe murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený. Outdoorowe kreacje realizowane są w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, a ich tematem przewodnim jest podróż do świata marki – czeskiego miasteczka Pilzno.

Pilsner z kampanią outdoorową w Warszawie oraz Krakowie
fot. materiały prasowe

Marka Pilsner Urquell stworzyła charakterystyczny kolorowy street art obrazujący miejsce narodzin oryginalnego, czeskiego pilznera. Pilzno, jakie da się poznać dzięki muralom, to przede wszystkim charakterystyczna brama browaru, której towarzyszą ilustracje unikalnych składników, tajników warzenia piwa, praca browarników oraz odniesienia do kultury smakowania Pilsnera Urquella. Murale zdobiące elewacje trzech budynków w Krakowie oraz pięciu w stolicy są częścią kampanii prowadzonej pod hasłem „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, której celem jest podkreślenie miejsca warzenia pierwszego pilznera na świecie, który właśnie z Pilzna dystrybuowany jest na cały świat, a także roli browarnictwa i smakowania piwa w czeskiej kulturze.

– Od 1842 roku, miejscem warzenia piwa Pilsner Urquell jest browar w Pilźnie. W 100 procentach czeskie składniki: jęczmień morawski, chmiel Saaz i miękka pilzneńska woda, oraz wielopokoleniowe wartości browarnicze – oto sekret wyjątkowego, niezmiennego smaku pilznera. Dzięki tegorocznej kampanii chcemy przybliżyć Polakom to niezwykłe dziedzictwo marki, której tradycja od lat przekazywana jest kolejnym pokoleniom wybitnych piwowarów – mówi Marta Chymosz, junior brand manager marki Pilsner Urquell.

Do współpracy przy projekcie marka zaprosiła Daniela Solený, który od lat mieszka w Pradze i to właśnie czeska kultura i architektura stały się dla niego niewyczerpanym źródłem inspiracji. Na wielkoformatowych muralach udało mu się odmalować klimat Pilzna, który tworzy unosząca się nad nim legenda pilznera, sławna przeszłość miasta i na wskroś czeski styl życia jego współczesnych mieszkańców.

Murale Pilsnera stanowią integralną część kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna", która swoimi działaniami obejmuje emisję spotów na miejskich ekranach LED, w serwisach VOD oraz
w wybranych kinach, a także działania w social mediach oraz współpracę z influencerami. Dodatkowo zostały przygotowane kreacje OOH wyświetlane na nośnikach CLP, nawiązujące do lokali Tankovna,
w których serwowany jest świeży i niepasteryzowany Pilsner Urquell z tanka, przywieziony prosto
z czeskiego browaru, oraz Tapsterów – Mistrzów barmaństwa, którzy odbyli certyfikowane szkolenie w Pilźnie.

Za realizację murali odpowiada Good Looking Studio, a kreacje zapraszające do lokali Tankovna stworzyła agencja Advalue. Zakup mediów płatnych powierzono domowi mediowemu Zenith Optimedia, kampanie w social mediach prowadzi agencja Mustard Prague, a działania
PR i współpracę z influencerami koordynuje agencja Tailor Made PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Pilsner Urquell RSS ALERT    /    Kompania Piwowarska SA RSS ALERT    /    browary RSS ALERT    /    piwo RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.200.74
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.