Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Piwna marka Łomża zmienia strategię komunikacji i pozycjonowanie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-08-2017, 13:51
Piwna marka Łomża zmienia strategię komunikacji i pozycjonowanie
fot. materiały prasowe

Marka Łomża, należąca do spółki piwowarskiej Van Pur, zmienia strategię komunikacji i pozycjonowanie.

Zespół Brand Strategy&Consumer Research w Deloitte opracował całościową strategię relaunchu marki Łomża, na jej podstawie przygotowane zostały nowe opakowania oraz aktualnie trwająca kampania wizerunkowa.

Nowe opakowanie piwa Łomża to pierwszy element rebrandingu marki. Zmianie uległa nie tylko identyfikacja wizualna – logotyp, typografia marki oraz etykieta, zaprojektowane przez Wilk Studio, ale także butelka, za której kształt odpowiedzialna jest agencja THIS.

Wprowadzeniu Łomży w nowej szacie graficznej towarzyszą kompleksowe działania w punktach sprzedaży. Kampanię trade marketingową i materiały BTL przygotowała agencja RiverWood marketing.

- Łomża dostępna jest na rynku od 49 lat. W tym czasie, udało nam się zdobyć ugruntowaną pozycję i podbić serca kolejnych pokoleń piwoszy. Nowa strategia komunikacji to dowód, że nie osiadamy na laurach - mówi Maciej Dymalski, kierownik marketingu Van Pur.

Odświeżone spojrzenie polskiej marki browarniczej można dostrzec również w prowadzonych działaniach digitalowych, które podkreślają nową pozycję rynkową oraz definiują grupę odbiorców. Agencja Deloitte Digital odpowiedzialna jest za przygotowanie i wdrożenie konceptu kreatywnego „Swoją drogą”. Opowiada on o wyzwaniach, z jakimi mierzy się pokolenie współczesnych trzydziestolatków: bohaterowie kampanii na swój sposób interpretują rady, jakie przekazali im rodzice. W pierwszej odsłonie kampanii tematem jest posiadanie własnego mieszkania. Oprócz spotów, przygotowanych do kanałów internetowych, kampania obejmuje działania uzupełniające w social mediach, a także billboardy reklamowe przy najbardziej uczęszczanych trasach drogowych.

Łomża, aby podkreślić swoją obecność, zdecydowała się skoncentrować działania reklamowe w 2017 roku w Internecie. Dom mediowy MediaCom przygotował plan kampanii i dzięki zaawansowanym technologiom emisji reklam, zamierza dotrzeć do takiej samej ilości odbiorców, co podczas kampanii telewizyjnej w latach ubiegłych. Co więcej, działania online pozwalają skierować cały budżet na komunikację ze zdefiniowaną grupą odbiorców, co nie jest możliwe w przypadku reklam w telewizji. Podstawowym formatem reklamowym jest spot video, dostępny w serwisach VoD, a także kampania display w największych portalach tematycznych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Frumpy 31-08-2017, 17:53:
Korpo bełkot o jakimś "relaunchu strategii" - aż mi się robi nie dobrze. Czy nie zasługujemy na tekst po polsku?
A propos Łomży... zielona butelka ma sugerować produkt z wyższej półki? No niestety powoduje tylko aromat skunksa w piwie.
  • Grzegorz 14-08-2017, 06:04:
Brak kasy., wiec taka ,,dobra zmiana,,. Reklama kosztuje a tu sprzedaz piwa spada.

Zobacz wszystkie komentarze (2)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 516) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH