Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Piwo Królewskie z nową kampanią i nową kolekcją

Limitowana kolekcja dzielnicowych puszek, szeroka kampania outdoorowa oraz niestandardowa akcja digitalowa, do której kluczem są butelki z nazwami dzielnic. Królewskie wystartowało właśnie z nową odsłoną kampanii „Odkrywaj Warszawę dzielnicami”.

Piwo Królewskie z nową kampanią i nową kolekcją
fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 18-04-2019, 12:23

Kiedy trzy lata temu po raz pierwszy marka Królewskie wypuściła na rynek puszki dedykowane stołecznym dzielnicom, natychmiast podbiły one serca warszawskich konsumentów. To, skąd pochodzą, gdzie się wychowali lub gdzie teraz mieszkają, ma dla warszawiaków ogromne znaczenie. Dla mieszkańców wielkiego miasta to właśnie dzielnica jest ich „małą ojczyzną”, z którą najbardziej się identyfikują.

Teraz Królewskie powraca więc z limitowaną edycją puszek, w której znalazło się 18 nowych kreacji – tyle, ile dzielnic Warszawy. Każda przybliża pochodzenie nazwy i historię dzielnicy. Czy Włochy mają coś wspólnego ze słoneczną Italią? Czy, jak Bemowo – nazwę wzięły od człowieka o tym nazwisku? Skąd dzielnica Wesoła, a skąd Bielany? Na te pytania można teraz znaleźć odpowiedź pijąc Królewskie i przyglądając się grafikom i informacjom na puszce.

Lecz to nie wszystko. Do kolekcjonerskich opakowań dołączono w tym roku także butelki.

- Zależało nam, aby konsumenci rzeczywiście mogli „odkrywać Warszawę dzielnicami” - w myśl hasła kampanii. Dlatego szukaliśmy rozwiązania, które umożliwi rozróżnienie dzielnicowych butelek tak, aby za każdą z nich znajdowała się inna opowieść – mówi Mariusz Brzeziński, brand manager Królewskiego.

Etykieta na butelce ma swoje ograniczenia, ale Królewskie postanowiło rozszerzyć te możliwości. I to dosłownie. Dzięki technologii Augmented Reality – czyli rozszerzonej rzeczywistości, połączono świat realny z tym wygenerowanym komputerowo. Do uruchomienia tej nowoczesnej lekcji historii Warszawy wystarczy smartfon i dostęp do Internetu. Oraz butelka Królewskiego.

Trzeba wejść na stronę krolewskie.pl i skierować aparat telefonu na etykietę butelki. Strona rozpozna nazwę dzielnicy i wyświetli animację, która osadzona jest w rozszerzonej rzeczywistości (AR), dzięki czemu dzieje się na prawdziwej butelce. Za każdą z 18 butelek kryje się inna historia, którą warto poznać.

Stołecznej kolekcji Królewskiego towarzyszy szeroka kampania digitalowa oraz outdoorowa. Puszki i butelki z limitowanej edycji dostępne będą w sprzedaży do czerwca br.

Opakowania zaprojektowało Wilk Studio. Aktywację AR zaprojektował i wdrożył Twin digital collectitve. Za działania ATL i BTL marki odpowiada agencja JUST. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, a działania PR dla marki Królewskie realizuje Agencja ROOTS.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

piwo RSS ALERT    /    branża piwna RSS ALERT    /    Grupa Żywiec SA RSS ALERT    /    Królewskie RSS ALERT    /    piwo Królewskie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.204.48.40
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.