Piwo Warka w nowej szacie graficznej

Piwo Warka zyskało klasyczną oprawę. Od listopada br. dostępne jest w sprzedaży w opakowaniach w nowej szacie graficznej. Zmieniono etykietę, na której dominuje srebrny kolor.
Użyte na opakowaniach symbole opowiadają piwną historię marki. Data "1478" na etykiecie podkreśla wielowiekowe tradycje browarnicze miasta Warka. Słowo "Classic" wskazuje, że marka wierna jest klasycznym regułom warzenia piwa. Medale symbolizują uznanie dla jakości i smaku piwa wielokrotnie nagradzanego przez konsumentów. Na opakowania wrócił najsłynniejszy mieszkaniec Warki, bohater narodowy Kazimierz Pułaski.
Nowa szata graficzna dotyczy klasycznego wariantu Warki. Wprowadzenie zmienionych opakowań na rynek wspierać będą dedykowane materiały POS.
Za przygotowanie nowej szaty graficznej odpowiadała agencja BNA, a działania PR związane z jej wprowadzeniem prowadzi agencja Roots PR.

KOMENTARZE: (1)
Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!
Zobacz wszystkie komentarze (1)