REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Polacy coraz częściej sięgają po wina gronowe z dodatkiem soków owocowych

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: www.portalspozywczy.pl / PRW
  • Data: 11-08-2015, 09:39
Polacy coraz częściej sięgają po wina gronowe z dodatkiem soków owocowych
Wina gronowe z dodatkiem soku z innych owoców są dedykowane głównie młodemu pokoleniu oraz kobietom; fot. shutterstock.com

Rynek wina gronowego wciąż rośnie. Polacy piją go coraz więcej, najczęściej wybierając wina czerwone, słodkie i półsłodkie. Preferencji tej towarzyszy wyraźny trend alkoholi smakowych, które również spotykają się u nas z dużym zainteresowaniem. Połączeniem tych tendencji są coraz liczniej pojawiające się w Polsce wina gronowe z dodatkiem soków z innych owoców.

REKLAMA

Produkty te zaliczane są do kategorii aromatyzowanych koktajli i napojów na bazie wina. Boom na tego rodzaju wyroby daje się zaobserwować zwłaszcza na dojrzałych rynkach – we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii – oraz wśród konsumentów win słodkich – w Czechach i Polsce. Produkty te wpisują się w wyraźny u nas trend poszukiwania nowych smaków i lżejszych alkoholi, stanowiąc bardziej elegancką alternatywę dla piw smakowych, takich jak radler, gotowych drinków czy coraz bardziej popularnych cydrów. Co więcej, wyroby aromatyzowane w kategorii wódek i piw stworzyły doskonałą bazę dla rozwoju win smakowych.

Wina gronowe z dodatkiem soku z innych owoców są dedykowane głównie młodemu pokoleniu (20–35 lat), w tym przede wszystkim kobietom. Będąc połączeniem wysokiej jakości wina z sokami, świetnie orzeźwiają latem, a ich uniwersalność sprawia, że sprawdzają się zarówno podczas swobodnych spotkań w plenerze, jak i jako element celebracji wyjątkowych okazji. Można je pić do posiłku, deseru, ale nie tylko – wspaniale smakują jako aperitif czy solo. Kolejnym atutem win aromatyzowanych jest ich dostępność cenowa.

Na polski rynek wina aromatyzowane są wprowadzane przez renomowane firmy zrzeszone w Polskiej Radzie Winiarstwa. Produkty te świetnie wpisują się w oczekiwania konsumentów. Polacy lubią wina słodkie i półsłodkie oraz wszelkie nowości z nimi związane. Szyty na miarę ich potrzeb jest Castello di Miracolo – kompozycja włoskiego wina oraz soczystego owocu granatu- mówi Hanna Hausman, Manager produktu, z-ca Dyrektora ds. Marketingu i Exportu z firmy Henkell&CO. Vinpol Polska.

Jednym z pierwszy w tej kategorii na rynku było Fiore firmy Ambra, będące unikatową kompozycją wina musującego i naturalnego soku z truskawek. Fiore to produkt prezentowany jako idealny kobiecy RTD.

Fiore to zupełnie unikatowy koncept, który wyróżnia się subtelną lekkością – tylko 7% alkoholu, wyraźnie owocowym smakiem z odpowiednią dozą słodyczy oraz swobodną elegancją – podkreśla Tomasz Pawlicki, Brand Manager z firmy Ambra.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 308) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH