Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Polacy coraz częściej sięgają po wina gronowe z dodatkiem soków owocowych

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: www.portalspozywczy.pl / PRW
  • Data: 11-08-2015, 09:39
Polacy coraz częściej sięgają po wina gronowe z dodatkiem soków owocowych
Wina gronowe z dodatkiem soku z innych owoców są dedykowane głównie młodemu pokoleniu oraz kobietom; fot. shutterstock.com

Rynek wina gronowego wciąż rośnie. Polacy piją go coraz więcej, najczęściej wybierając wina czerwone, słodkie i półsłodkie. Preferencji tej towarzyszy wyraźny trend alkoholi smakowych, które również spotykają się u nas z dużym zainteresowaniem. Połączeniem tych tendencji są coraz liczniej pojawiające się w Polsce wina gronowe z dodatkiem soków z innych owoców.

Produkty te zaliczane są do kategorii aromatyzowanych koktajli i napojów na bazie wina. Boom na tego rodzaju wyroby daje się zaobserwować zwłaszcza na dojrzałych rynkach – we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii – oraz wśród konsumentów win słodkich – w Czechach i Polsce. Produkty te wpisują się w wyraźny u nas trend poszukiwania nowych smaków i lżejszych alkoholi, stanowiąc bardziej elegancką alternatywę dla piw smakowych, takich jak radler, gotowych drinków czy coraz bardziej popularnych cydrów. Co więcej, wyroby aromatyzowane w kategorii wódek i piw stworzyły doskonałą bazę dla rozwoju win smakowych.

Wina gronowe z dodatkiem soku z innych owoców są dedykowane głównie młodemu pokoleniu (20–35 lat), w tym przede wszystkim kobietom. Będąc połączeniem wysokiej jakości wina z sokami, świetnie orzeźwiają latem, a ich uniwersalność sprawia, że sprawdzają się zarówno podczas swobodnych spotkań w plenerze, jak i jako element celebracji wyjątkowych okazji. Można je pić do posiłku, deseru, ale nie tylko – wspaniale smakują jako aperitif czy solo. Kolejnym atutem win aromatyzowanych jest ich dostępność cenowa.

Na polski rynek wina aromatyzowane są wprowadzane przez renomowane firmy zrzeszone w Polskiej Radzie Winiarstwa. Produkty te świetnie wpisują się w oczekiwania konsumentów. Polacy lubią wina słodkie i półsłodkie oraz wszelkie nowości z nimi związane. Szyty na miarę ich potrzeb jest Castello di Miracolo – kompozycja włoskiego wina oraz soczystego owocu granatu- mówi Hanna Hausman, Manager produktu, z-ca Dyrektora ds. Marketingu i Exportu z firmy Henkell&CO. Vinpol Polska.

Jednym z pierwszy w tej kategorii na rynku było Fiore firmy Ambra, będące unikatową kompozycją wina musującego i naturalnego soku z truskawek. Fiore to produkt prezentowany jako idealny kobiecy RTD.

Fiore to zupełnie unikatowy koncept, który wyróżnia się subtelną lekkością – tylko 7% alkoholu, wyraźnie owocowym smakiem z odpowiednią dozą słodyczy oraz swobodną elegancją – podkreśla Tomasz Pawlicki, Brand Manager z firmy Ambra.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 611) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH