Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Alkohole i używki

Polacy powinni promować swoje alkohole na świecie tak jak Japończycy

- Polaków i Japończyków łączy wielki szacunek oraz duma z alkoholi narodowych. Japończycy niezwykle cenią sobie sake. Promują ją w kraju, jak również na całym świecie. Mam nadzieję, że to samo stanie się z polską wódką - mówi w rozmowie z Portalem Spożywczym Eric Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard.

Polacy powinni promować swoje alkohole na świecie tak jak Japończycy
Erik Benoist, prezes Wyborowa Pernod Ricard, fot. mat. pras.

Autor: AT/portalspozywczy.pl
Data: 02-12-2016, 10:27

Eric Benoist przez wiele lat pracował w azjatyckich oddziałach Pernod Ricard. W 1997 r. objął funkcję dyrektora marketingu w Pernod Ricard Asia, a w latach 2000-2003 r. był dyrektorem zarządzającym Pernod Ricard Japan.

Prezesa Wyborowa Pernod Ricard poprosiliśmy o wskazanie podobieństw w upodobaniach konsumenckich między Dalekim Wschodem a Europą Środkową.

- Muszę przyznać, że różnice pomiędzy tak bardzo odległymi od siebie regionami są znaczące, aczkolwiek zauważam również podobieństwa. To, co istotne to wielki szacunek i duma z alkoholi narodowych. Japończycy niezwykle cenią sobie sake. Promują ją w kraju, jak również na całym świecie. To samo, mam nadzieję, stanie się z wódką. Dzięki definicji Polska Wódka, ten tradycyjny polski trunek może być wytwarzany z określonych surowców takich jak pszenica, żyto, pszenżyto, owies lub ziemniaki, w całości na terenie kraju. Mam nadzieję, że uda nam się zrealizować jej niesamowity potencjał eksportowy - dodał.

Jak przyznał, Polskę i Japonię łączy także sympatia do kategorii whisky.

- Japończycy tworzą własne whisky, które zdobyły już uznanie na całym świecie. W Polsce jeszcze tego typu projektów na większą skalę nie widać, ale tak jak w Japonii powstaje coraz więcej specjalnych barów, w których skosztować można najróżniejszych rodzajów tego alkoholu - dodał.

Wyborowa Pernod Ricard to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. W Polsce Grupa Pernod Ricard jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął strategiczną decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa. W 2008 roku podczas integracji z V&S Grupa Pernod Ricard stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódki, takich jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Na polskim rynku firma koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Eric Benoist RSS ALERT    /    Wyborowa Pernod Ricard RSS ALERT    /    rynek alkoholu w Polsce RSS ALERT    /    Japonia RSS ALERT    /    Hongkong RSS ALERT    /    alkohole mocne RSS ALERT    /    polska wódka RSS ALERT    /    polska wódka na świecie RSS ALERT    /    Wyborowa RSS ALERT    /    eksport polskiej wódki RSS ALERT    /    whisky RSS ALERT    /    rynek whisky w Polsce RSS ALERT    /    rynek wódki w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.215.231
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
iii

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.